promotions.hu
Keresés
Menü megnyitás
Rémálommá vált a vásárlás a magyarországi IKEA-ban, végighallgathatjuk egy srác panaszáradatát

Rémálommá vált a vásárlás a magyarországi IKEA-ban, végighallgathatjuk egy srác panaszáradatát

Borítókép:  Profimedia
Élet
Kategória fejléc
Promotions

Az IKEA kevés helyen tapasztalható vásárlási élményt kíván az embereknek, ám egy friss változtatással most mindez megváltozni látszik.

Az IKEA áruházak ma már a mindennapi életünk részét képezik. Az első ilyet még a második világháború kellős közepén hozta létre a svéd Ingvar Kamprad, és 1990 óta már Magyarországon is jelen van a lánc, akkor nyitott meg a budapesti Örs vezér téri áruház.

Később Budaörsön és Soroksáron is létesült IKEA, az utóbbi 34 ezer négyzetméter területű. Ez óriásinak tűnik, de a világ legnagyobbikához képest eltörpül: a svédek szöuli (dél-koreai) áruháza közel 60 ezer négyzetméteres.

Az IKEA nem olcsó, viszont hatalmas a választéka, és a gyorsan forgó termékkínálatnak, valamint a rengeteg akciónak köszönhetően évtizedek óta népszerű a vásárlók körében. Óriási élmény egy méretes szatyorral a vállunkon körbebarangolni a tereket, szabadidős programnak is bőven megteszi.

Erre vállalkozott nemrég a Bennszülött Bálna nevű magyar influenszer is a feleségével, akik hirtelen ötlettől vezérelve ruccantak el a soroksári IKEA-ba. Nem akarták az egész napjukat ott tölteni, abban bíztak, hogy egy kevésbé forgalmas időszakban gyorsan felmarkolják a kiszemelt (utolsó darabnak számító) fürdőszobaszekrényüket, aztán hazasöpörnek.

De nem számoltak azzal, hogy a soroksári áruház a közelmúltban hajtott végre jelentős fejlesztést, amelynek köszönhetően – elvileg – a jövő IKEA-ját alakították ki a XXIII. kerületben. Ennek lényege, hogy a vásárlók minden terméket monitorokon keresztül választhatnak ki, majd fizetés után kényelmes fotelekben várhatják meg, amíg a szorgos robotok összekészítik az áruikat.

Ez azonban balul sült el, és az okát tulajdonképpen maguk az áruházi dolgozók sem tudták, amikor Bálna és felesége végül a panaszkönyvbe való beírást választották. 55 perc alatt kapták meg a kiválasztott terméküket, ráadásul ezzel

a vásárlás még nem fejeződött be.

A szekrény ugyanis törött volt, és így nyilvánvalóan nem akarták hazavinni. Visszakérték tehát a pénzüket, azt viszont csak egy újabb, ezúttal 20 perces sorbanállás után kapták meg. Nem csoda, hogy végül az indigós panaszkönyvet is elkérték, mert az elektronikus panaszfelület sem működött az áruházban.

„Oké, hogy a robotok összeszedik – de ki az, akit zavart, hogy maga szedte össze a cuccokat? Nekem úgymond még élmény is volt, hogy van egy hatalmas raktár, és pikk-pakk összeszedem. Nem az van, hogy várok a semmire”

– fakadt ki a rémálommá vált vásárlásról a magyar influenszer.

A kalandot teljes egészében itt meséli el: