Az OpenAI által fejlesztett keresőmotor lehetővé teszi az előfizetők számára, hogy sokkal specifikusabb kifejezésekkel keressenek műsorokat, például az alapján, hogy a felhasználónak épp milyen hangulata van.

Az új, kísérleti funkció egyelőre még csak iOS rendszeren és csak néhány ausztrál és új-zélandi felhasználónál érhető el, azonban ezt a kört hamarosan kiterjesztik az Egyesült Államokra is.

A Bloomberg megjegyzi, hogy a Netflix bizonyos célból már régóta használ gépi tanulást illetve mesterséges intelligenciát, például a híres ajánló algoritmus esetében, amely az előfizető megtekintési előzményei alapján ajánlja az újabb tartalmakat.

A vállalat kísérletezik azzal, hogyan lehetne a technológia használatát kiterjeszteni, akár belső folyamatok, például filmkészítés céljából. Ted Sarandos társ-vezérigazgató elmondta, hogy az AI segíteni fog a filmgyártási folyamatok javításában, de nem fogja helyettesíteni a kreatív személyzetet, például a forgatókönyvírókat és a színészeket.

Veszélyben Hollywood, erről is Trump tehet

A kanadai importra kivetett vámok miatt súlyos gondok lehetnek az amerikai filmgyártással, mivel komoly adókedvezményektől eshet el az álomgyár. Ha többre kíváncsi, itt olvashat tovább.