

Hiába hirdette meg a Penny a cicás és kutyás plüssök visszahívását, az eset nem várt fordulatot vett. Bár a bolt blokk nélkül is visszaveszi a termékeket, sok vásárlónak esze ágában sincs megválni tőlük. A közösségi médiában panaszáradat indult: rengetegen nem jutottak hozzá a kedvencekhez, főleg a tacskóhoz és a cicához, melyek szinte azonnal elfogytak. A visszahívás ellenére sokan keresik ezeket a játékokat, sőt, vannak, akik licitálnak is rájuk az interneten.
A plüssök népszerűségét tovább fokozta, hogy a vásárlói visszajelzések szinte kivétel nélkül pozitívak – senki nem tapasztalta a Penny által jelzett plüssveszélyt, miszerint
a játékok leváló anyagokat tartalmazhatnak és a szőrük könnyen belélegezhető.
Sokan nehéz helyzetbe kerültek: a gyerekek örömmel fogadták az ajándékot, a szülők pedig azon dilemmáznak, visszavigyék-e a játékot a biztonsági figyelmeztetés miatt, vagy inkább megtartsák, vállalva a kockázatot. A kommentekből az derül ki, hogy a többség inkább az utóbbit választja.
Többen értetlenségüknek adtak hangot, hogyan fordulhat elő minőségi hiba egy bevizsgált terméknél, de a szakértők szerint az életszerű, hosszabb távú használat során derülhetnek ki olyan hibák, amiket a tesztek nem szűrnek ki.
Az eset rávilágított arra is, hogy mekkora igény van az ilyen jellegű plüssökre – talán a Pennynek érdemes lenne újraindítani a gyártást, mert a jelek szerint ezek a cukiságok biztosan nem maradnának a polcokon.
(forrás)