Megjárhatja, aki rutinból fizeti a számláit a DIGI-nél: teljesen átalakul az ügyintézés

Figyelj, ha DIGI-s ügyfél vagy! Teljesen átalakul a DIGI Ügyfélkapu is. A számlabefizetéstől az ügyintézésig minden átalakul – nem lesz vele gondod, ha most lépsz később viszont már bonyolultabb lehet!
Ha te is DIGI-s vagy, az elkövetkező időszakban nagyon figyelj oda! A DIGI és a Vodafone összeolvadása miatt teljesen átalakul az új DIGI ügyfélkapu. Már nem működik minden úgy, mint korábban. Aki megszokásból próbál ügyet intézni, könnyen elakadhat. Az új rendszerhez alkalmazkodni kell, különben jönnek a kellemetlenségek.
Bár a DIGI Ügyfélkapu nevet vált és a One arculatát is megkapja, a neve egyelőre egészen más lesz – írja a HVG.
A DIGI egyelőre csak a nevét hagyta el, a DIGI Távközlési és Szolgáltató Kft. még nem olvadt be a mindent összefogó One Magyarország Zrt.-be. Viszont az év második felében ez is meg fog történni.
Változások az eddigi DIGI ügyfeleknek
Egyelőre viszont maradnak a párhuzamosságok is. A DIGI ügyfélkapu most már a One rendszerébe olvad be. Így március 31-től D-Ügyfélkapu néven, megújult, one-os arculattal lehet elérni az appot.
A One azt közölte, az alkalmazás funkciói és a felületen használt felhasználónevek és jelszavak változatlanok maradnak. Tehát a nevet és a megjelenést leszámítva nem változik semmi. Az egyetlen teendő, hogy frissítse az alkalmazást az App Store-ban vagy a Play Áruházban.

A korábbi felületek fokozatosan eltűnnek. A MyVodafone app például nem elérhető a DIGI-seknek. Helyette egy új One alkalmazás készül, de ez még nem mindenkinek működik hibátlanul. Sokan jeleznek belépési és hozzáférési problémákat.
Digi hibabejelentés telefonszáma
Az ügyintézéshez, hibabejelentéshez vagy számlabefizetéshez is érdemes naprakésznek lenni. Fontos, hogy mindig a legfrissebb elérhetőségeket és felületeket használd. A régi ügyintézési csatornák, mint például a korábban ismert DIGI hibabejelentés telefonszáma, már nem élnek, ezért mindig a One.hu oldalon kell megnézni, a szükséges telefonszámokat, elérhetőségeket.
Lakossági és üzleti ügyfelek részére például az ügyfélszolgálat elérhetősége 2025. január 1-jétől a belföldi hálózatból díjmentesen hívható 1270-es telefonszám. A további elérhetőségek:
- Lakossági és üzleti ügyfeleink a belföldi hálózatból díjmentesen hívható 1270-es telefonszámon érik el telefonos ügyfélszolgálatot.
- Levelezési címük változatlan: 1385 Budapest, Pf. 832
- Szolgáltatásokkal kapcsolatban a ONE weboldalon található űrlap kitöltésével lehet felvenni a szolgálatatóval a kapcsolatot. Az űrlapot itt találod.