Hét új látványossággal gazdagodik a szarvasi Mini Magyarország makettpark húsvétkor - közölte a turisztikai létesítmény közleményben.

Az elhúzódó rossz idő után végre megérkezett a tavasz: süt a nap és már egy pulcsi is elég, ha kimerészkedünk otthonról. Ennyi elég is volt Magyarországnak és a régió országainak, ugyanis megugrott az érdeklődés a biciklik és a kapcsolódó termékek iránt, e mellett pedig az egyéb, a szabadban és a kertben használható eszközök kereslete is nőtt.
Magyarországon a bicikliknél 34%-os, az elektromos bicikliknél 46%-os ugrás figyelhető meg. A jóidőhöz kapcsolódó autógumiknál is 30%-os a növekedés, ahogy a kerti szerszámoknál is jelentősen nőtt az érdeklődés: az egykezes metszőollókra 35%-kal, a kétkezesekre 49%-kal, míg a permetezőkre 79%-kal többen kerestek rá. Nagy eséllyel a LEGO növényfókuszú Botanical kollekciója is felkeltette az emberek érdeklődését, ugyanis 23%-kal többen kerestek rá a kreatív építőkockákra – feltételezhetően azért, hogy ne csak valódi, hanem közösen összerakott virágokkal is díszíthessék az otthonaikat.
Csehországban a gyerekcipők domináltak, ugyanis közel két és félszeres volt irántuk az érdeklődést. A kerti munka szimbólumaiként kerültek a toplistára a trágyák (49%), a fűnyírók (37%) és a vezeték nélküli fúrók (34%), így szomszédaink is izgalmas kerti tevékenységekre készülhetnek – ha épp nem bicikliznek, ugyanis azok keresései 33%-kal nőttek. A csehek a kiskedvenceikről sem feledkeztek meg, mivel 47%-kal többet kerestek kisállatokkal kapcsolatos termékekre.
Szlovákiában a három legnépszerűbb termék egyike a gyepszellőztető volt, amit több mint kétszer annyian kerestek. Emellett a teák iránt több mint két és félszer annyian érdeklődtek, mint korábban, de semmi sem tudott felérni a szappanokhoz, amelyek keresése közel ötszörösére ugrott. A biciklik és az elektromos biciklik itt sem maradtak ki: kb. 30-30%-kal nőtt irántuk az érdeklődés.
Romániában is a kerti eszközök domináltak: permetezők (55%), metszőollók és fűnyírók (34-34%), pumpák (30%) és kultivátorok (24%). Bulgáriában az ütvecsavarozók voltak a legnépszerűbbek (112%), Szlovéniában a szerszámokban használható akkumulátorok (45%) és a fűnyírók (40%), míg Horvátországban különféle elektromos szerszámok (167%). A horvátok már a pizzasütésbe is belevágnának, ugyanis majdnem kétszeresére nőtt az érdeklődés a pizzasütők iránt.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
Szerbiában szintén a biciklik vezették a kereséseket: a városi bicikliket 136%-kal keresték többen, míg az elektromosokat 32%-kal. Egy biztos, Magyarország és a teljes régió is alig várta már, hogy kiszabaduljon a lakásból és belevethesse magát a kerti és a házkörüli munkákba, valamint elmenjen egy jót biciklizni. Ez pedig egyértelműen meglátszik az Árukereső.hu legfrissebb adataiból. A cél pedig, hogy a szükséges holmikat, akár előre tervezve, akár az utolsó pillanatban, de a lehető legjobb áron tudják beszerezni a fogyasztók – erre pedig tökéletes az Árukereső.hu
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
A SPAR Magyarország a kiemelkedő minőség elkötelezettje (x)
A SPAR Magyarország 6 terméke már viseli a KMÉ-védjegyet, amely a minőség és a fogyasztói bizalom garanciája az élelmiszerpiacon.
Portfolio Gen Z Fest 2025


