
Pofátlan fénykép akasztotta ki a Pepco-vásárlókat, valaki több tucatot vásárolt a hiánytermékből
Olvass tovább...
Árréstop ide vagy oda, a magyarok egyelőre nem érzékelhetnek jelentős árcsökkenést a boltokban, ezért a határok közelében élők a lábukkal szavaznak, és inkább átjárnak külföldre vásárolni.
Nem hallgathatott tovább, a közelmúltban 30 élelmiszertermékre bevezetett árrésstop miatt megszólalt a magyarországi Spar elnök-ügyvezető igazgatója. Heiszler Gabriella drámai bejelentést tett arról, hogy „Győr kereskedelmi szempontból kiürült, mindenki Szlovákiában vásárol”, és ezen már különösebben az akciók sem segítenek.
Véleménye szerint a kormányzati beavatkozást nagyjából május végéig tudják kibírni, ám ha ennél is hosszabb ideig tart, akkor hozzá kell nyúlniuk a költségekhez, miközben a beszállítók is panaszkodnak. A Spar-vezér elmondása szerint egyedül a kiskereskedelemtől nem várható el az árak csökkentése, ez egy sokszereplős társasjáték.
A megjegyzéseit támasztja alá többek között az a tény is, hogy már jó ideje létezik a „Győriek bevásárlása Nagymegyerben (Szlovákia)” nevű Facebook-csoport, amely jelenleg bő 18 ezerrel taggal rendelkezik.
Hozzájuk is eljutottak a cikkek Heiszler Gabriella szavaival, és – ezen nem lehet csodálkozni – teljesen egyetértenek azokkal. A győri magyarok a lábukkal szavaznak, amikor a tőlük 25 kilométerre lévő Nagymegyerre (Veľký Meder) járnak át a Kauflandba, Tescóba, Lidlbe. Ugyanakkor belecsíptek a hazai Sparba is, amelynek az üzletpolitikája nem mindenki tetszését nyerte el.
Olvass tovább...
„A SPAR és az InterSPAR az egyik legdrágább üzletlánc Magyarországon. Mindig is az volt. Akcióznak, de hogyan? Először feltornásszák az áraikat, majd onnan akciózzák vissza az eredeti árra az adott termékeket”
– érkezett egy mérges komment. Más pedig arra mutatott rá, hogy ő Olaszországból 3500 forintért hozatja ugyanazt az olívaolajat, amit a Sparban 11 990 forintért árulnak. Jó néhány termék luxussá vált, jegyezték meg többen is.
Ha megnézzük a szlovákiai Lidl legfrissebb árait, akkor igazat kell adjunk a reklamáló győrieknek. Mikor láttunk 3,5%-os literes UHT-tejet utoljára 276 forintért? Jó, ezért egy kartonnal (12 darabot) kell vásárolni, de a magyar családok többsége ezt amúgy is nagy tételben szerzi be.
A szlovákiai Kaufland reklámújságját is érdemes böngészgetnünk, hiszen az 517 forintos 2 literes Pepsi, vagy két darab Kinder Meglepetés tojás 553-ért, 100 gramm gépsonka 276-ért, esetleg Vénusz napraforgóolaj 677 forintért ritka látvány idehaza.
Itt olvashatók az indulatos kommentek:
Olvass tovább...