E-mail függő lett a világ

Az e-mailek uralják a digitális tevékenységet, naponta több mint 333 milliárd üzenetet küldenek el. További népszerű médiumok közé tartoznak a szöveges üzenetek (24 milliárd/nap) és a Google-keresések (9 milliárd/nap).

Az internet minden percben elképesztő mennyiségű tevékenységet tesz lehetővé. Mindössze 24 óra leforgása alatt interakciók billiói összeadódnak, ami tükrözi egyre növekvő függőségünket az internettől a kommunikáció, a szórakoztatás és a kereskedelem terén.

E-mail: Az Internet munkalova

Naponta több mint 333 milliárd küldeményével az e-mail továbbra is a digitális kommunikáció legdominánsabb része.

De nem minden forgalom örömteli – 2023-ban a globális e-mailek mennyiségének nagyjából 45,6 százaléka minősült spamnek.

Ez azt jelenti, hogy naponta közel 152 milliárd e-mail levélszemét, ami eltömíti a kommunikációs csatornát világszerte.

Tinder: Társkeresés a számok között

A Tinder a modern társkereső kultúra sarokköve, több mint 75 millió havi aktív felhasználóval büszkélkedhet.

Naponta a felhasználók együttesen 1,5 milliárdszor jelentkeznek be, ami óránként 83,3 millió, azaz percenként 1,4 millió bejelentkezés.

Zoom: 2020 óta működik a távoli iroda

A COVID-19 világjárvány óta a Zoom a virtuális munkamegbeszélések szinonimájává vált, és napi 150 millió órát tesz lehetővé.

A Bubbles elemzése szerint a Zoom napi aktív felhasználóinak száma 1900 százalékkal nőtt 2020 első hónapjaiban, és rövid időre 160 milliárd dollárra becsülték piaci értékét (jelenleg 22,8 milliárd dollár).

Véleményvezér

A statisztika azt mutatja, hogy mit sem érnek a kormányzati hatósági árak

A statisztika azt mutatja, hogy mit sem érnek a kormányzati hatósági árak 

Árkorlátozás ide, vagy oda, azok mennek felfelé.
2,9 milliárd forintért árulja dubaji luxuslakását a volt jegybankelnök fia

2,9 milliárd forintért árulja dubaji luxuslakását a volt jegybankelnök fia 

Szépen gazdagodott a Matolcsy gyerek.
A cseh kormánypártok Orbán Viktor rémével kampányolnak

A cseh kormánypártok Orbán Viktor rémével kampányolnak 

Orbán Viktort kifejezetten negatív színben tüntetik fel cseh plakátokon.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo