A benzin bruttó 5 forinttal, a gázolaj bruttó 6 forinttal kerül majd kevesebbe keddtől.

Emelkedett a nagy autógyártók járműeladása az Egyesült Államokban márciusban, többen kétszámjegyű növekedésről jelentettek az áprilisban bevezetni tervezett autóimport vámok előtt.
Az autógyártók közel 1,6 millió járművet értékesítettek márciusban az Egyesült Államokban, ami 13,6 százalékos éves szintű növekedés, és az első negyedévben több mint 3,9 millió autót adtak el. Gyakorlatilag az összes autógyártó arról jelentett, hogy erőteljesen nőtt az elektromos járműveinek az értékesítése.
Donald Trump amerikai elnök korábban azt mondta, hogy április 3-án 25 százalékos vámot vezetnek be az autóimportra. Az emelés azt jelenti, hogy az autógyártók magasabb költségekkel és alacsonyabb eladásokkal szembesülhetnek, bár Donald Trump szerint a vámok több gyár megnyitásához vezetnek az Egyesült Államokban.
A General Motors eladásai 17 százalékkal nőttek az első negyedévben az Egyesült Államokban, ezen belül a Chevrolet értékesítése 14 százalékkal bővült, ami a legjobb eredmény 2019 óta. A GMC eladásai 18 százalékkal nőttek, míg az elektromos járművek eladásai közel megháromszorozódtak.
A Ford Motor márciusi értékesítése 10 százalékkal nőtt, az F-150 pickupok és az elektromos járművek erőteljes eladásnövekedése ellensúlyozta a SUV-ok eladásainak csökkenését. A cég negyedéves eladása 1 százalékkal esett vissza, miután kevesebb járművet értékesített az autókölcsönző cégeknek és leállt két modell gyártása. A Ford teljesen elektromos és hibrid járműveinek értékesítése nőtt, arányuk a teljes értékesítésen belül mintegy 15 százalék volt az első negyedévben.
A Toyota Motor North America amerikai eladásai 7,7 százalékkal nőttek márciusban. Az elektromos járművek értékesítése 44,1 százalékkal megugrott márciusban, és az ilyen autók a havi összeladás közel felét tették ki. Az első negyedévben a Toyota Motor North America összértékesítése 0,9 százalékkal nőtt.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
Az amerikai Honda értékesítése 13,2 százalékkal nőtt márciusban, különösen a cég könnyű teherautóinak az értékesítése emelkedett. Márciusban 89,1 százalékkal nőtt az elektromos járművek értékesítése, ezek az összes járműeladás közel harmadát adták. Az első negyedévben az összes eladás 5,3 százalékkal bővült, mivel a teherautó-eladások felfutása ellensúlyozta az autóeladások visszaesését.
A Nissan negyedéves eladásai 5,7 százalékkal nőttek, részben a Sentra szedán és a Kicks kompakt crossover értékesítése növekedésének a hatására. A cég Leaf elektromos járművének az értékesítése megduplázódott a negyedévben.
A Hyundai Motor America összértékesítése 13 százalékkal nőtt márciusban, elsősorban a Tucson és a Santa FE SUV-k, valamint az Elantra szedán eladásainak a bővülésére. Az első negyedévben a teljes értékesítés 10 százalékkal emelkedett. A cég hibrid-elektromos járműveinek eladása 68 százalékkal nőtt az első negyedévben. A Kia America szerint az eladásai márciusban 13,1 százalékkal, az első negyedévben pedig 10,7 százalékkal nőttek.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Kiderült, hogy melyik a magyarok kedvenc húsfajtája
A baromfihúsok a legnépszerűbbek a Lidl magyar vásárlóinak körében - derül ki az áruházlánc közleményéből.
-
A SPAR Magyarország a kiemelkedő minőség elkötelezettje (x)
A SPAR Magyarország 6 terméke már viseli a KMÉ-védjegyet, amely a minőség és a fogyasztói bizalom garanciája az élelmiszerpiacon.
-
Jövőépítés pénzügyi stressz nélkül – Így segít a Fundamenta valóra váltani a lakásálmokat (x)
Ismét mozgásba lendült a lakáspiac, a lakhatás kérdése aktuálisabb, mint valaha. Az ingatlanárak az egekbe járnak, mi lehet mégis a megoldás?
Green Transition & ESG 2025
AI in Business 2025
Biztosítás 2025


