
Letaszították a Pepsit, már nem ez a második legnépszerűbb kóla
Olvass tovább...
Egy régi ötlet új formát ölt, és valami egészen különleges élményt ígér – olyan dolgot, amit sokan keresnek, mások pedig már régóta várnak.
2025-ben új lendületet kap a világ egyik legismertebb üdítőital-kampánya: a Coca-Cola visszahozza a névre szóló palackokat.
A döntés mögött tudatos stratégia áll, amely a célcsoport átalakulására reagál. Az amerikai márka ezúttal a Z generációt szeretné megszólítani – azokat a fiatalokat, akik az előző kampány idején még gyermekek voltak, most viszont ők állnak a figyelem középpontjában.
A kezdeményezés 2011-ben indult útjára Ausztráliában, majd néhány év leforgása alatt világjelenséggé nőtte ki magát. A boltok polcain feltűnő egyedi csomagolás, rajta keresztnevekkel, gyorsan közösségi élménnyé alakult. Magyarország is hamar csatlakozott a trendhez – sokan emlékezhetnek még arra, amikor ismerősök, rokonok nevét kutatták a hűtők polcain.
Az idei kampány több újítással is érkezik. A legnagyobb változás abban mutatkozik meg, hogy az AI – vagyis a mesterséges intelligencia is szerepet kap benne. Akik nem találják meg a saját nevüket a boltban, a márka hivatalos weboldalán személyre szabott videót készíthetnek. Ehhez egy mesterséges intelligencián alapuló program nyújt segítséget.
Olvass tovább...
A kampány idén minden eddiginél bővebb névlistával készül. A Coca-Cola szóvivője elmondta, hogy a névválasztást piaci adatok és fogyasztói visszajelzések alapján kivitelezik. A kampány középpontjában ezúttal a barátság áll – a reklámfilmben fiatalok személyes pillanatait látjuk, akik névre szóló üdítőital-palackokon keresztül fejezik ki egymás iránti figyelmességüket.
A világhírű üdítőital dizájnja is átalakul, lényegében modernebb, letisztultabb és figyelemfelkeltőbb “ruházatot” kap a koffeintartalmú frissítőt rejtő palack – olyasmi, amit sokan szívesen osztanak meg a közösségi médiában is.
A kampány 2025-ben Magyarország üzleteiben is elindul. A Coca-Cola ezzel a lépéssel újra forradalmasítja azt a termék hullámot, amely korábban a fiatalabb, vagy - mivel a név nem válogat korosztály között - az idősebb nemzedéknek is megannyi mosolyt csalt az arcára. Egy olyan élményt ígér, amely ezúttal már digitális eszközökkel és kreatív lehetőségekkel gazdagodik.
Az alábbi videóban a legendás kampány újragondolt változata látható:
Olvass tovább...