
Újra megtörtént: egy kisbaba életét követelte a brutális kutyatámadás
A hét hónapos kislányt a családjuk kutyája ölte meg.
A Dr. Oetker csökkentette több termék kiszerelésének méretét, miközben az árak változatlanok maradtak. Újra itt a zsugorfláció.
Zsugorfláció miatt kongatja a vészharangot a Hamburgi Fogyasztói Tanácsadó Központ. Ugyanis a Dr. Oetker élelmiszergyártó hetek óta csökkenti számos termék kiszerelési méretét, miközben az árak változatlanok. Különösen érintettek a kakaót vagy csokoládét tartalmazó termékek, valamint a pékáruk. A „zsugorflációnak” nevezett jelenség miatt dühösek a vásárlók – írja a krone.at.
A fogyasztói tanácsadó központ adatai szerint már több mint 100 panasz érkezett a Dr. Oetker márkára, mert sok termék töltési mennyiségét csökkentették anélkül, hogy ez első pillantásra észrevehető lett volna. A kisebb mennyiségek miatti áremelések 50 százalékot tesznek ki:
A Dr. Oetker a megnövekedett termelési költségekkel, az ellátási lánc problémáival és az emelkedő nyersanyagárakkal indokolja lépését. A fogyasztói központ azonban továbbra is szkeptikus: bár a kakaó ára emelkedett az elmúlt években, kérdéses, hogy ez valójában mennyire befolyásolja a termelési költségeket.
A fogyasztói tanácsadó központ azonban értékeli, hogy a Dr. Oetker feltünteti: „Kevesebb tartalom. Változatlan minőség”. De ez szerintük nem elég, fel kellene tüntetni a csökkenés mértékét, például az alábbiak szerint: „600 g → 400 g (-33%)”.
A hét hónapos kislányt a családjuk kutyája ölte meg.
Mindenki értetlenül áll az eset előtt.
Az óceán innenső oldalán is felbukkantak az idegenek.
Nem akar lemaradni a Metropol cikkeiről? Adja meg a nevét és az e-mail címét, és mi hetente három alkalommal elküldjük Önnek a legjobb írásokat!
Feliratkozom a hírlevélre