A közösségi média platformok versenyében az emberek több időt töltöttek X-en (12 perc 37 mp), mint a Facebookon (10 perc 59 mp) és az Instagramon (8 perc 41 mp).
A ChatGPT-t használók átlagosan közel hét percet töltöttek látogatásonként, megelőzve a Reddit (6 perc 7 mp) és a Wikipedia (3 perc 18 mp) oldalát.
Napjainkban a megacap cégek túlméretezett befolyást gyakorolnak a globális internetes forgalomra, és több milliárd felhasználói látogatást alakítanak át hatalmas hirdetési bevételekké.
De hogyan viszonyulnak ezek az oldalak a látogatási időhöz? Bár a Google továbbra is a világ leglátogatottabb webhelye, a felhasználók több mint kétszer annyi időt töltenek a YouTube-on. Hasonlóképpen, az X is több időt parancsol magának, mint a világ legnagyobb keresőmotorja a Google.
YouTube és X vezető a látogatás időtartamában
Bemutatjuk, hogyan viszonyultak a világ leglátogatottabb webhelyei az átlagos látogatási időtartamhoz 2025 februárjában.
A világ vezető videostreaming platformjaként a felhasználók a legtöbb időt a YouTube-on töltik, látogatásonként átlagosan 20 millió 47 másodpercet.
Összességében a második helyen áll világszerte az elkötelezettség tekintetében, a Likeweb szerint a Facebook mögött. 2024-ben a YouTube 36,2 milliárd dollár hirdetési bevételt generált, 2024-ben pedig az Egyesült Államok, India és Japán voltak a legnagyobb forgalomforrások.
E sorban a második helyen az X következik a látogatások időtartama alapján, átlagosan 12 óra 37 másodperccel. A közelmúltbeli negatív visszhangok ellenére az X a világ ötödik leglátogatottabb webhelye ma is. Napjainkban az Egyesült Államok, Japán és Brazília teszi ki felhasználói bázisának legnagyobb részét.