Kóstolóval csábítaná a YouTube a potenciális előfizetőket
Hiába drágult a YouTube Premium, még mindig van potenciál az előfizetői bázis növelésében, a cég legutóbb egy olcsóbb csomag bevezetésével bővítette ki portfólióját. De már bevetésre vár egy újabb ösztönző: a YouTube Premium előfizetők hirdetésmentes videókat oszthatnak meg barátaikkal, családtagjaikkal és ismerőseikkel. Természetesen a lehetőség korlátozott, havonta legfeljebb tíz videót lehet továbbítani az ismerősöknek.
Az alapötlet egyértelmű: az ingyenes, reklámmentes élmény ízére így könnyebben kaphatnak rá a YouTube ingyenes, bárki számára elérhető felületének felhasználói, ami növelheti annak esélyét, hogy végül előfizetővé konvertálódnak.
Jogod van tudni: mankó kirúgáshoz, munkahelyi szkanderezéshez Ezúttal egy mindenki számára kötelező, de laza jogi különkiadással jelentkezünk. Ennyi a minimum, amit munkavállalóként illik tudnod.
Az egyelőre kísérleti szakaszban járó lehetőséggel az Argentínában, Brazíliában, Kanadában, Mexikóban, Törökországban és az Egyesült Királyságban élők élhetnek, de ezen a ponton még egyáltalán nem biztos, hogy a funkciót globálisan is bevezetik, a cég a visszajelzések és tapasztalatok után jelentheti be a kiterjesztését.
A gyakorlatban úgy működik a dolog, hogy a tesztcsoportban résztvevők a kiválasztott videó alatt megjelenő megosztási lehetőségek között egy dedikált „Hirdetés nélküli megosztás” gombot látnak, ami egy hirdetésmentes megtekintési linket generál. Más korlátozásokkal is számolni kell viszont, a cég tájékoztatása szerint ilyen linket nem lehet létrehozni és tovább osztani mással zenei videók, felhasználók által generált dalok, YouTube Original tartalmak, élő közvetítések esetében.
Via Digital Trends.