8 °C Budapest
Kép az Aldi feliratról az egyik budapesti üzletükön. Az Aldi, azaz Albrecht Diskont két diszkont szupermarketlánc márkája, amely 20 országban több mint 10 000 üzlettel rendelkezik.

Csak erre vártak a vásárlók: olyan terméket dobott piacra az Aldi, ami még nem volt itthon

2025. március 27. 19:04

Az élelmiszer-kiskereskedelemben a folyamatos megújulás kulcsfontosságú, hiszen az új termékek nemcsak frissességet hoznak a kínálatba, hanem a vásárlói hűséget is erősítik. Az Aldi újdonsága, a Pizza Donut is ebbe a trendbe illeszkedik. Az ilyen innovációk nemcsak a fogyasztói igényekhez igazodnak, hanem a piaci versenyben is előnyt jelenthetnek a kiskereskedelmi láncok számára.

Az ALDI Magyarországon is elérhetővé tette a nemzetközi szinten már nagy népszerűségnek örvendő Pizza Donutot. A 95 grammos, helyben sütött finomság sajttal és pepperoni szalámival van töltve, és 399 forintért vásárolható meg az üzletekben.​

A termék iránti érdeklődést jól mutatja, hogy több TikTok-felhasználó is tesztelte és megosztotta véleményét a közösségi médiában. Ezáltal a Pizza Donut gyorsan elnyerte a vásárlók tetszését, és egyre többen keresik.

Watch on TikTok

Nemrég, mint azt megírtuk, a Lidl robbantott akciót a termékmegujítás jegyében, elsőként Magyarországon a Lidl boltjaiban lehetett kapni a Kronenbourg új sörét. A márka „Rosé” fantázianevű változata rögtön akciós is volt: 499 forint helyett 449 forintért vihettük haza.

Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!

A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)

A kiskereskedelmi láncok számára kiemelten fontos, hogy folyamatosan megújuljanak és új termékekkel rukkoljanak elő. Ez nemcsak a vásárlók érdeklődését tartja fenn, hanem hozzájárul a versenyképesség növeléséhez és a piaci részesedés megőrzéséhez is. Az újdonságok bevezetése emellett lehetőséget ad a vásárlói igények jobb megértésére és kielégítésére, erősítve ezzel a vásárlói lojalitást.

Címlapkép: Getty Images

Jelentem Mégsem
0 HOZZÁSZÓLÁS
Csak bejelentkezett felhasználó szólhat hozzá. Belépés itt!
Még nincsenek hozzászólások. Legyél te az első!
NEKED AJÁNLJUK
Temérdek magyar él óriási tévhitben: azt hiszik, olcsón vásárolnak, pedig így sokkal jobban megérné

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.

Megelégelték a fővárost, a Mátrába költöztek: lesajnált csodakertet próbál megmenteni a fiatal pár

Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?

Három kiló ruháért másik három kilót kapsz - így forgasd fel a ruhatáradat! (x)

Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.

Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2025. március 31. hétfő
Árpád
14. hét
Ajánlatunk
KONFERENCIA
Tovább
Green Transition & ESG 2025
A Green Transition & ESG egy gyakorlatorientált konferencia
AI in Business 2025
Az AI-boom még nemhogy nem csengett le, hanem még csak most jön a java
Biztosítás 2025
A magyar biztosítási piac újabb kihívásokkal és lehetőségekkel néz szembe 2025-ben
EZT OLVASTAD MÁR?
Agrárszektor  |  2024. december 9. 10:33