
Nemrég volt egy összeállításunk, melyben megmutattuk, hogy mely világsztárokat sikerült leigazolnia egy-egy magyar márkának. Luís Figo a Szentkirályit reklámozta, Hugh Jackman Liptont ivott, Larry Hagman pedig feltűnt a MOL kisfilmjében. Legutóbb Michele Morrone és Megan Fox forgatott Magyarországon, méghozzá a HELL kampányának részeként.
Most pedig a BioTechUSA gondolt egy nagyot, és az FC Barcelona sztárját, Pedro González López-t, azaz Pedrit kérték fel, hogy a márkanagykövetük legyen. A magyar brand és a katalán klub már jó ideje kapcsolatban áll, most azonban új szintre emelték az együttműködésüket.

Fotó: Getty Images
Pedri 16 évesen, a Las Palmasban szerezte felnőtt karrierje első gólját, 2020-ban pedig már bemutatkozott a Barcelona első csapatában, sőt, már az első szezonjában pályára lépett a Bajnokok Ligájában. A spanyol válogatottban is korrekorder: 16 és fél évesen ő volt a nemzeti együttes történetének legfiatalabb tagja, aki Európa Bajnokságon képviselte Spanyolországot. Mára pedig klubjában és nemzetközi szinten is meghatározó játékos, aki, ha így folytatja, valódi klublegendává is válhat.