Olcsó villanyautóból durva versenygép? Jön a Hyundai Insteroid

2025.03.26. 09:21

  • Sportváltozat készül a Hyundai kicsi és olcsó elektromos autójából, az Insterből.
  • Mutattak néhány kedvcsináló képet és egy videót.
  • Kiszélesítették az autót, óriási toldatokat, egy nagy hátsó szárnyat és 21 colos felniket kapott.
  • Még április legelején leleplezik a koncepciót, így lehet, hogy ez csak egy jó poén lesz.

Nagy dobás volt a Hyundai részéről az Ioniq 5 sportos változata, az N. Olyannyira jól szerepel a piacon, hogy már elkezdték fejleszteni az Ioniq 6 sportos változatát is, illetve úgy néz ki, hogy a kicsi, olcsó elektromos autójukat sem hagyják ki a sorból. Nemrég mutattak néhány kedvcsináló képet és egy videót a hamarosan érkező Insteroidról.

Kapcsolódó
Ki koreán kel, aranyat lel

Ki koreán kel, aranyat lel

Az Ioniq 5N egy új ligába köszön be 650 elektromos lóerővel, és milyen jól teszi!

Az autó nevét az Inster és Steroid szavakból rakták össze, ezzel utalva arra, hogy a modell egy kigyúrt Inster lesz. A márka legolcsóbb elektromos kisautója tisztes toldatokat kapott minden oldalára, a kerékjárati íveit és a nyomtávját kiszélesítették, hatalmas szárnyat akasztottak rá és 21 colos kerekeket raktak alá. Hogy ez milyen összképet ad, azt egyelőre nem tudjuk, de a Hyundai azt ígérte, hogy még április elején leleplezik majd az Inster sportváltozatát, ami látszólag egyelőre csak egy koncepció lesz. Sőt, az is lehet, hogy ez lesz a koreai márka jól felépített április elsejei poénja.

Kapcsolódó
Itt a vadiúj Inster, a Hyundai 8 milliós villanyautója

Itt a vadiúj Inster, a Hyundai 8 milliós villanyautója

Az ára jó, a forma király és a technika is ígéretes. Félhet a Dacia Spring?

Hiszen az Inster alapból nem tűnik sportos vezetésre alkalmas eszköznek. Magas építésű és keskeny, hogy a városi forgalomban ügyesen lehessen vele manőverezni. Alapból elöl hajt és csupán egy darab 97 lóerős villanymotor van benne, ami még a csúcsváltozatban is 115 lóerő. Utóbbival is legalább 10,6 másodpercbe telik neki a 0-100-as sprint, míg a végsebessége 150 km/h. Ha az Insteroid mégsem egy jól felépített poén, akkor valószínűleg komoly munkát kell belefektetnie a Hyundainak, hogy potens hot hatch legyen az alsó hangon tízmilliós villanyautóból.

Forrás: Hyundai