- 1991-es Honda NSX-ből faragtak Ferrari 360 replikát.
- A karosszériaelemek jól sikerültek, alig felismerhető a lemezek alatt az NSX.
- A beltéren is variáltak kicsit, de a műszerfal elrendezéséhez nem nyúltak.
- Maradt a háromliteres, V6-os motor is 274 lóerővel és 284 Nm nyomatékkal.
- Ez a legolcsóbb NSX jelenleg a Mobile.de-en, de a Ferrari 360-ak között sem drága.
Az autós hierarchia egy nagyon magas fokán áll a 90-es évekbeli Honda NSX, hiszen úgy ad semmihez sem fogható vezetési élményt, kifinomult technikát és precíz megoldásokat, hogy közben rendkívül megbízható. Ez tetszett meg annak a svájci férfinak is, aki szeretett volna Ferrarit, ám az azzal járó megbízhatósági aggályokra, magas fenntartási költségekre és sűrű szervizintervallumokra nem vágyott. Éppen ezért ötvözte a kettőt és faragtatott egy Ferrari 360-at az 1991-es Honda NSX-éből.
Amikor a Honda megelőzte az Audit
Nem különösebben erős, nem is annyira gyors. Ellenben Senna szerette, és még kicsit reszelte is, lehet akkor rossz?

Az ilyen replikáknál általában valahol erősen kilóg a lóláb, jelen esetben azonban nagyon jól sikerült az átépítés. Több szögből is nehéz megmondani, hogy alapjaiban ez egy Honda NSX, talán egyedül a jellegzetes hátsó ablak lehet támpont. Ehhez az kellett, hogy ne csak megformálják a Ferrari-szerű karosszériaelemeket, de használjanak számos eredeti alkatrészt is: a tükrök, a fényszórók vagy a hátsó lámpák például az olasz gyártótól származnak. A beltérben inkább japános a hangulat, a műszerfal formavilágán nem változtattak. Cserébe az üléseket finom Alcantarával húzták be és Ferrari-jelvényeket hímeztek a háttámlába. Szénszálas díszléceket, titán küszöblécet és Momo kormányt építettek be, így egy kicsit még sportosabb az autó hangulata.
A lemezek alatt szerencsére nem nyúltak a technikához, ez valószínűleg szándékos döntés. Az építő egy Hondához méltó megbízható autóra vágyott, ezt kár lett volna elrontani mókolással. Illetve az NSX önmagában is kiváló sportautó: egy dolog a remek futómű, a merev szerkezet és a precíz kormányzás, de ott van a hátsó tengely előtt elhelyezett, háromliteres, VTEC rendszerrel felszerelt V6-os motor, ami 274 lóerő leadására képes, de 5400-as főtengelyfordulattól 284 Nm nyomaték is megébred. Az NSX mindössze 5,9 másodperc alatt futja a 0-100-as sprintet és 270 km/h körül alakul a végsebessége.
Bár a '90-es és 2000-es években előszeretettel húzták rá a szegény ember Ferrarija jelzőt alacsony ára és Ferrari-szerű teljesítménye miatt, az utóbbi időben már csak az utóbbi igaz. Itthon például csak egy Honda NSX-et árulnak jelenleg, azt is 37 millió forintért, míg Ferrarit már 33-ért is lehet kapni – bár ott a kínálat csúcs 265 millió forint. A fent említett Ferrari-replika NSX a kínálat legolcsóbb darabja a német Mobile.de-n, csupán 75 ezer eurót, átszámítva 29,8 millió forintot kérnek érte. Ez nem csak az NSX-ek között jutányos ár, hiszen a másolni kívánt Ferrari 360-ból mindössze két olcsóbb van ugyanezen a platformon: egy 70 és egy 73 ezer euróért, azaz 27,8 és 28,6 millió forintért.
A jól sikerült replika jelenleg is eladó, a vásárlóknak pedig vagy Svájcig vagy Németországig kell elmenniük érte. Nem egy rossz állapotú autó, hiszen egyfelől vigyáztak rá, másfelől viszont most kapott egy komplett szervizt, és alig 98 562 kilométer van az órájában. 18 éve ugyanannál a svájci férfinél van, akinek egy 17 darabos autógyűjteményében pihen az átépített NSX. Éppen ezért a hirdetés alapján nyitott különböző csereajánlatokra is.

Az oldalról ajánljuk
- Hírek
A Renault ananászból akar díszítőelemeket gyártani a beltereihez
Alternatívákat keresnek a bőrre és a műanyagra.
- Hírek
Felborult egy kamion, lezárták az M3-as autópályát
A Budapest felé vezető oldalon az 59 és 60 kilométer között történt a baleset.
- Hírek
Ultimátumot adott az ügyfeleknek a Volkswagen
A német gyártó azt ígéri, hogy a vámtarifák miatt növekvő költségek ellenére se emel árat. Legalábbis egy darabig.
- Hírek
Az új Subaru Outback sokkal kevésbé kombi és sokkal jobban SUV, mint eddig bármikor
Aki nem elégszik meg az alap Outback terepezési képességeivel, annak elérhető a Wilderness Edition is.
- Hírek
A Jaguar még a villanyautók korában is életben tartja a legendás E-Type-ot
A mai napig nagy számú eredeti alkatrész áll rendelkezésre a legjobb esetben is 51 éves modellhez.
- Hírek
Mesés off-roadert épített egy amerikai cég az első Lotus Elise-ből
Nyugodtan odatennénk a Porsche 911 Dakar vagy a Lamborghini Huracan Sterrato mellé.
- Hírek
Érdekes hangja lesz az elektromos BMW Neue Klasséknak
Nem a benzines autók hangját imitálnák.
- Hírek
Kombi-SUV-izé lett a Subaru Trailseeker, és megy, mint a vesztés
A Subaru bemutatta a Trailseekert, amiről még azt se könnyű megmondani, hogy milyen kategóriában játszik. Viszont rohadt gyors.
- Hírek
100 milliárd dolláros veszteséges okozhatnak a vámok az amerikai autógyártóknak
Alakul az autótarifa-matek, megbecsülték a gigantikus veszteségeket és drágulást.
- Hírek
Hol tart a Hyundai, a Kia és a többiek?
És még csak most jön az amerikai vámvihar.
- Tesztek
Sportosabb, mint hittük – Suzuki e-Vitara egy német tesztpályánMenetpróba: Suzuki e Vitara - 2025.
Erős konkurencia elé néz, de itthon valószínűleg jó esélyei vannak az elektromos Vitarának, ami ugyan csak nyár végén érkezik, de mi már vezethettük.
- Hírek
USA: a Mitsubishi is csak a kikötőig viszi az autóit
Pedig épp rekordot döntenek az eladásiak.
- Hírek
Cáfolta a Volkswagen egy új Audi R8 érkezését
Egy középmotoros, belső égésű motorral szerelt sportautó nem szerepel a terveik között.
- Hírek
Elektromos modelleken tér vissza a Ford ST és RS jelölése
Ugyanúgy vad és sportos modelleket jelölnek majd.
- Hírek
Megmenekülnek a sportautók? Mégis maradhat a karbonszál az Európai Unióban
Úgy néz ki, hogy mégsem kell elengednie a gyártóknak a karbonszálat 2029-től.
- Hírek
Már egy Mustang EcoBoostnál is olcsóbb az elektromos Dodge Charger
Senkinek sem kell.
- Hírek
Csúszhat a Tesla Cybercab és a Semi sorozatgyártása Trump Kínát sújtó vámjai miatt
Korábban a kisebb vámokat még bevállalták volna, a mostani azonban már nekik is sok.
- Hírek
Cybertruckokkal hurcolják az üvegkalitkába zárt Teslákat Texasban
A Tesla nem hisz a hagyományos marketingfogásokban.
- Hírek
Érzékeny búcsút vehetnek az amerikai autósok a Nissan legkedveltebb típusától
Donald Trump autóvámja a legérzékenyebb ponton érinti a Nissant.
- Hírek
Száz másodperc alatt tele az aksi: a CATL rendszere ezt ígéri
A debreceni gyárral is rendelkező cég saját kezébe veszi az akkumulátorok újratöltését.
- Tesztek
300 lóerős belépő az M világbaBMW M235 xDrive
A MINI-k óta tudják, hogyan kell, szóval a 300 lóerős új M235-nek is megvannak a trükkjei ahhoz, hogy vigyorogva vidd el egy újabb körre.
