Az emberek 3 másodperc alatt döntik el, hogy megnézik-e a tartalmad
Gyakorlati tippek a márkád vizuális megjelenéséhez

„Valamit összerakok, csak pár kattintás, és jó lesz” – és a 4. óra után, amikor még mindig valami nem stimmel, kilépsz. Szia, Lender Andi vagyok, brand designer közel 10 éves szakmai tapasztalattal. Ismerős a fenti mondat? Órákat locsolsz bele a tartalmaidba, de valami mégsem stimmel. Fogalmad sincs, hogy mi lehet a baj, de érzed, hogy valami nem kerek, igaz? Lender Andi brand designer, WMN creator írása és videója.
–
A grafikai tervezés nem pár kattintás
A grafikai tervezés a tévhittel ellentétben nem pár kattintásból áll, hanem gondos tervezés, stratégia és rengeteg tanulás áll mögötte. Ebben a videóban elmondok neked 3 alapvető szabályt tippekkel, amiket ha betartasz, akkor garantáltan mérföldekkel jobbak lesznek a tartalmaid:
Hozok néhány adatot
Mivel nagyjából pár másodperc alatt döntik el az emberek (igen, te is), hogy mit olvasnak el, mire kattintanak rá, ezért fontosnak tartom, hogy edukálódjunk a vizuális megjelenés témájában – hiszen ez az első, amivel találkozik bárki, akihez eljut a tartalmunk.
Platformfüggő döntési idők:
-
Közösségi média (pl. Instagram, TikTok, Facebook): 1-2 másodperc
- Google keresési találatok: 3-5 másodperc
- Hírlevelek tárgysora: 2-3 másodperc
- Weboldal betöltés után: 5-10 másodperc (ha nem találja meg gyorsan, amit keres, kilép)
Ezért is fontos az erős vizuális első benyomás és a figyelemfelkeltő szövegezés. És ha már itt tartunk, biztosan hallottad, hogy az úgynevezett vizuális hookok mennyire fontos szerepet játszanak az életünkben. Szóval mit gondolsz, felülsz velem a rakétára, és megnézzük az alapokat?
(Hamarosan jövünk a következő tartalommal – a szerk.)
Videóajánló