Mindössze két határátkelőt használhatnak az élőállat-szállító járművek, és ezeket is kötelezően fertőtlenítik. Az osztrákok és a szlovákok már több határátkelőt lezártak.

A Valentin-hétvége mintegy 243 ezer vendégéjszakát hozott a hazai szálláshelyeknek, országosan 20 százalékkal nagyobb forgalmat a második februári hétvégéhez képest - közölte a Visit Hungary szombaton
A közlemény a Nemzeti Turisztikai Adatszolgáltató Központ (NTAK) adatai alapján ismerteti: a február 14. és 16. közötti időszakban utazók 58 százaléka a vidéki desztinációkat részesítette előnyben. A belföldi utazók 87 százaléka szintén a fővároson kívüli szálláshelyet választott. A vidéki szálláshelyek népszerűségi rangsorát a fürdővárosok vezetik: az első Hévíz, a második Zalakaros és a harmadik Hajdúszoboszló volt - írták.
Ugyancsak Hévíz volt az első a nemzetközi vendégek vidéki népszerűségi listáján, melynek második helyezettje Szeged lett, a harmadik Bük. A vidéki térségek közül a hazai és külföldi vendégek körében egyaránt a Balaton volt az első számú kedvenc. A hazai vendégek második, illetve harmadik választása a Mátra–Bükk és Budapest környéke volt, míg a nemzetközi utazók Bük-Sárvárt, valamint Debrecen és környékét keresték fel a legszívesebben.
Az NTAK adataiból az is látszik, hogy a romantika hétvégéje közel 60 százalékban a 25-54 közöttieket indította útnak, ugyanakkor az 55-64-évesek 13 százalékban, a 65 év felettiek pedig 8 százalékban képviseltették magukat a vendégek között. A közlemény kiemeli, hogy a február 14-i hétvégézők láthatóan gálánsabban költöttek, így szálláshely-szolgáltatók 15 százalékkal több, mintegy 7,5 milliárd forintos bevételnek örülhettek, mint a megelőző februári hétvége alkalmával. Sokan használták a romantikus ünneplésre SZÉP-Kártyáikat is, amellyel 349 millió forintot, közel 20 százalékkal többet fizettek szálláshelyeken, mint a megelőző hétvégén - áll a közleményben.

Kiderült, óriási változás lesz a Balatonnál: teljesen megváltozik a magyar tenger a 2025-ös szezonra
A Balatoni Hajózási Zrt. jelentős változtatásokat vezetett be a 2025-ös szezonra.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
A fiatalok vállalkozásindítását ösztönzi az OTP Bank új pályázata
OTP Junior Piacralépők címmel vállalkozói versenyt hirdetnek fiatalok számára.
-
Akár 80.000 forint pluszt is lehet keresni a Gránit Banknál rendszeres megtakarítás esetén (x)
A szelfivel számlát nyitó ügyfelek 40.000 forintján felül további 40.000 forinttal gazdagodhatnak a Gránit Banknál akik mobilalkalmazáson keresztül rendszeres megbízást adnak befektetési jegy vásárlására.
-
Hagyományos péksütemények kiváló minőségben, generációkon át (x)
Az Aranycipó Kft. vajas fonott kalácsa elnyerte a KMÉ-védjegyet, amely a kiváló minőség és a hagyományos péksütemények iránti elköteleződést tanúsítja.
Portfolio Gen Z Fest 2025


