Előfizetői tartalom

A kínai gyártók egyre feszültebbek a nyugati keménykedés miatt

Portfolio
Az egyik legnagyobb kínai magántulajdonban lévő autógyártó, a Great Wall Motor egyik vezető tisztségviselője a kínai autóipar többletkapacitásra vonatkozó nyugati bírálatokat megalapozatlannak és valótlan állításnak minősítette.

A Biden-adminisztráció várhatóan hat hónappal az amerikai elnökválasztás előtt bejelenti, hogy a kínai elektromos járművek (EV) behozatalára 25%-ról 100%-ra emeli a vámokat. Az Európai Bizottság várhatóan pedig 30-50 százalékos büntetővámmal sújtja majd a kínai e-autók importját. Parker Shi, aki a Great Wall Motor nemzetközi tevékenységét vezeti, elismerte a geopolitikai...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés