Fashion&Beauty

Az év legnagyobb meglepetése? Zimány Linda saját divatmárkát indít

Hosszú évek óta láthatjuk már Zimány Lindát különböző ruhamárkák arcaként modellt állni, sőt előfordult olyan is, hogy a tervezés folyamataiba is bevonták. Azonban most egy önálló, saját divatcéget hozott létre, a kollekciói első megjelenésére pedig nem is kell sokat várni. Május 21-én debütál az LZ the Studio aminek részleteiről most lehull a lepel.

Nemzetközi stílusú, klasszikus darabok

Abszolút nem mindennapi koncepció jellemzi Zimány Linda saját márkáját, legalábbis ami a kollekciók ütemezését és trendkövetését illeti. Teljes mértékben az ő stílusvilágát emeli át a fazonokra és színekre, így nemzetközi stílusú, klasszikus darabokra számíthatunk. Social Media platformjain Linda már csepegtetett a márkájára utaló információkat, de mi vagyunk az elsők, akik lerántjuk a leplet a márka részleteiről és megmutatunk tíz izgalmas fazont is a hamarosan érkező kollekcióból.

„Mind üzletileg, mind koncepciót nézve az LZ the Studio egy teljesen más projekt az életemben, mint eddig bármilyen együttműködésem. Saját vállalkozásom, saját márkám, saját gyermekem. Végre meg tudom valósítani az álmaimat a divat világában is, hiszen 100%-ban az én stílusvilágomat tükrözi a brand. A kollekció gyártására a Sugarbird Kft-t kértem fel, de több projekten dolgozom, amelyek gyártásával más cégekkel is tárgyalásokban állok. A Sugarbird csapata mindig is közel állt egyébként hozzám, nagyon jó érzés volt elkezdeni újra közösen együtt dolgozni velük. Baranyi Ádámmal tervezzük meg közösen az LZ the Studio darabjait. Rengeteg ötlet volt bennem már évek óta felhalmozódva és boldog vagyok, hogy most sem a minőség, sem a kivitelezés nem gátolta a megvalósítást, ami engem nem csak boldoggá, de kreatívabbá is tesz. Amikor neki álltunk az LZ the Studionak, akkor pontosan tudtam, hogy mi az, amit akarok és mi az, amit nem szeretnék. Egy önazonos, rám jellemző kollekció született meg. Azt gondolom, hogy akik viselni fogják a darabokat, abszolút magabiztosnak, szexisnek és kifinomultnak érzik majd magukat. Figyeltünk arra, hogy egymással jól mixelhető fazonokkal jöjjünk ki, letisztult színek és alapdarabok jellemzik a márkát. A debütáló kollekcióval én a nőiességet szeretném ünnepelni.” – mondta el Zimány Linda.

LZ The Studio ruhakollekció - Femcafe

Nagy múltú hazai márkával együttműködésben

Zimány Linda tehát nem csak tervezője és creative directora a márkának, hanem üzletasszonyként, vállalkozóként is helyt áll. Ahogy megtudhattuk, a Sugarbird Kft. gyártja a márka egyes kollekcióit, sőt Baranyi Ádám az egyik tervezője a daraboknak.

„Amikor Linda még Sugarbird covergirl-ként szerepelt nálunk, már akkor is sokat dolgoztam együtt vele és már akkor is nagyon közel állt hozzám az ő stílusvilága. Most pedig egy letisztult, kifinomult Lindát kaptam, amivel teljes mértékben tudok én is azonosulni. Kifejezetten tetszenek az LZ the Studio szexi és nőies fazonjai, amik párhuzamosan rendkívül elegánsak is. Linda konkrét ízléssel bír, ami megkönnyíti a közös munkát.” – tudtuk meg Baranyi Ádámtól, a Sugarbird tervezőjétől.

Az LZ the Studio első kollekciója május 15-től lesz megtekinthető, de csak május 21-től vásárolható meg az első kollekció. Érdemes figyelemmel kísérni az Instagram oldalát, ahol folyamatosan érkeznek majd a hivatalos kampányfotózás képei is. Nagy az izgalom tehát Zimány Linda és a debütáló márka körül, biztosan hatalmas sikert arat majd a megjelenés.

Kattints a további képekért!

„Már az első perctől kezdve láttunk Linda stílusában és megálmodott kollekciójában a lehetőségeket, az elmúlt évek is mind azt bizonyították, hogy ő egy valódi „fashionista” nő, határozott és önálló elképzelésekkel. Én személy szerint minden egyes darabját szívesen viselném, az én korosztályom is megtalálja a saját kedvenceit a kollekcióban. Merész és klassz dolognak tartom, hogy Linda nem feltétlen a trendek után megy a saját márkája kapcsán, hanem önazonos színekkel és fazonokkal dolgozik. Drukkolok neki az álmai megvalósításában és örülök, hogy a Sugarbird Kft. gyárthatja az LZ the studio első kollekcióját, és adhatja meg a szakmai hátterét a márka indulásának.” - mondta el Jagasics v. Csonka Hedvig, a Sugarbird márka alapítója és tulajdonosa.

Oldalak

Fashion&Beauty
Lifestyle
A randevúkon mindent stimmelt a pasival, de amikor a lány hazament hozzá, teljesen elöntötte az undor. Nem tudja, hogyan közölje vele ezt a dolgot.
Sztárok
Több olyan híresség van, aki úgy öltözött fel egy eseményre, hogy ruhaválasztásával erősen utalt valamire – ezeket a titkos jelentéseket pedig csak az igazán sasszeműek tudják kiszúrni.
Egészség
Csupán 10%-unk eszi meg zöldségből és gyümölcsből az Egészségügyi Világszervezet által ajánlott mennyiséget, azaz a napi legalább 5 adag zöldséget és gyümölcsöt – mutatják a STADA Palánta...