Előfizetői tartalom

Döntött az Európai Bizottság a Booking.com ügyében

Portfolio
Az Európai Bizottság a digitális piacokról szóló törvény alapján a Bookingot kapuőrként azonosította, miközben az X közösségi médiahálózat ellen piaci vizsgálatot indított. Arról is döntés született, hogy az X Ads és a TikTok Ads szolgáltatások nem minősülnek kapuőrnek.

Az Európai Bizottság bejelentette, hogy a Bookingot digitális piacokról szóló törvény (DMA) alapján "kapuőrnek" nyilvánította. Ez a lépés része annak az erőfeszítésnek, amely a digitális piacokon tevékenykedő nagy technológiai vállalatokra vonatkozó szabályozás szigorítását célozza. A kapuőri státusz olyan vállalatokra vonatkozik, amelyek jelentős befolyást gyakorolnak...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés