Elfolyt a hűtővíz az 56 kilométert futott Cybertruckból, a Tesla nem akarta garanciában javítani

2024.05.11. 16:49

  • Egy fórumon jelent meg egy vásárló, aki enyhén szólva sem volt elégedett a Tesla ügyfélkezelésével
  • A frissen leszállított, új Cybertruckja koszos volt és csupán 47 százalékon volt az akkumulátor
  • Az első töltés során elfolyt az autóból a hűtővíz és mozgásképtelenné vált
  • Amikor a tulaj jelezte a Teslának a hibát, azt mondták neki, hogy az ilyen jellegű meghibásodást nem fedezi a garancia
  • Végül emeltebb hangvételű levelekkel elérte, hogy megcsinálják az autóját, a márkakereskedéssel és a szervizzel nagyon elégedett volt

Ha az ember vesz egy új autót, amit ráadásul házhoz visznek, akkor nem meglepő, hogy izgatott. Ilyen volt a Tesla Cybertruck fórum egyik felhasználója is, aki éppen csak átvette új elektromos pickupját, az egyből mozgásképtelenné vált.

A Cybeast nevű felhasználó elmondása szerint már maga a kiszállítás sem volt tökéletes. Egy feltűnően koszos autót vittek neki tréleren, ráadásul alig 47 százalékon volt az akkumulátor, miközben ő egy teljesen feltöltött autót várt. Nem is kérdés, hogy a próbakör így egyből egy Superchargerhez vezetett. Mindössze 56 kilométert autózott, mire talált egyet és töltőre is rakta az autót.

Nem sokkal a töltés megkezdése után a Cybetruck aljából elkezdett szivárogni valami furcsa folyadék. A Tesla felhívta korábban a tulajok figyelmét arra, hogy párakicsapódás miatt normális ha csöpögést észlelnek. Ez viszont különös zöldes folyadék volt és nem csepegett, hanem dőlt az autó alól. A férfi lecsatlakoztatta a Cybertruckot és inkább nem mozgatta, mert az akkumulátor hűtőköréből folyt el a víz.

Az autót trélerrel elszállította a márkakereskedő és megvizsgálták. A történet legfelháborítóbb pontja akkor jött, amikor közölték az újdonsült tulajdonossal, hogy olyan jellegű hibát, mint hűtőfolyadék elengedése, nem fedez a garancia. Annak ellenére sem, hogy emberünk egy csupán 56 kilométert futott, tehát vadonatúj Tesla Cybertruckot birtokolt.

Néhány markánsabb hangvételű levélváltás után azonban a Tesla beadta a derekát és nemrég felkerült egy bejegyzés a fórumra, hogy az autó elkészült. Az elektromos vízpumpánál volt valami problémája, amit aztán végül garanciában javítottak a szervizben. A Cybeast nevű felhasználó a márkakereskedés és márkaszerviz eljárásával nagyon elégedett volt, meg is lepődött a Tesla arrogáns ügyfélpanasz-kezelése után.

Forrás: Carscoops