Egy világsztár is belekötött az Apple vérlázító reklámjába, a cég muszáj volt bocsánatot kérni

A világmárkák ritkán szokták elismerni, ha valami kisiklott náluk, és inkább megvédik az álláspontjukat. Az Apple most nem ment bele a védekezésbe, inkább bocsánatot kért.

Sokat segített, hogy egy világhírű színész is betámadta őket

A héten az Apple bejelentette az új iPad-eket egy online eseményen. Az új széria tagjai erősebb chipet kaptak, és igyekeztek ultravékonynak megtervezni őket.

A 3 nanométeres gyártástechnológiával készülő M4 chipről azt állítja az Apple, hogy másodpercenként 38 billió műveletet képes végrehajtani, ezzel pedig maga mögé utasít minden mesterséges intelligenciával dolgozó eszközben zakatoló lapkakészletet.

Természetesen az új iPad Pro egy reklámot is kapott, amin erősen kiakadtak a rajongók, sőt, még egy világhírű színész is kritizálta az Apple videóját. A galériánkban megmutatjuk, a cég miért kért végül bocsánatot!

Amióta Steve Jobs elhunyt, az Applenek azért erősen szoktak lenni melléfogásai. Így sikerült egy olyan reklámot összehozniuk, ami a közönség szerint elég vérlázító lett.
Kattints a további képekért!

Az Apple marketingesei mindig a maximumot igyekeznek kihozni magukból, de arra ők sem voltak felkészülve, hogy ez most rosszul fog elsülni. Sok helyen a kommenteket is letiltották.

Leadfotó: Flickr – Illusztráció

Oldalak

Egészség
Talán még nem késő, hogy nyárra jó formába tudj lendülni. Ha betartod ezeket a takácsokat, akkor egy hónap alatt rengeteg túlsúlytól tudsz megszabadulni.
Lifestyle
A Lidl igyekszik felhívni a vásárlók figyelmét, hogy indul az új üvegvisszaváltási rendszer. Az áruházlánc segítségével tényleg sokat tudsz spórolni.
Fashion&Beauty
Anya Taylor-Joy, az új Mad Max-film 28 esztendős üdvöskéje egy provokatív Mugler miniruhában tűnt fel a vörös szőnyegen, azonnal lehengerelve a rajongókat és a stílusszakértőket is.