Hirdetés

Édl Román a Világgazdaság érdeklődésére kifejtette: megpróbálják az áraikat a magyar vásárlók igényeihez mérni, a hazai árpontokhoz igazítani, és az infláció, valamint a megnövekedett kiadások ellenére sem emelnek drasztikusan.

A vállalat beszerzéseinek nagy része amerikai dollárban mérhető, ezért

a mennyiségi növekedéssel a gyáraknál próbálnak olyan beszerzési árakat kialkudni, amelynek eredményeképp a különbözetet nem kell a vásárlókra terhelniük.

A tárgyalások során sokat segíthet, hogy nagyon megy a Dorkónak: évente több mint 700 ezer pár cipőt adnak el – jövőre pedig már egymilliót szeretnének –, illetve másfél millió DRK-terméket, amely

hozzávetőlegesen 20 százalékos növekedést jelent az elmúlt két évben.

Ez még látványosabb, ha számba vesszük, hogy a Központi Statisztikai Hivatal adatai alapján a cipő- és textileladások tavaly 19,9 százalékkal estek vissza általánosan.

Korábban írtuk

A további részletekről IDE KATTINTVA a Világgazdaság honlapján olvashatnak.