Hadházy Ákos személyesen nézte meg, hogy több mint 44 éves síneket, talpfákat építettek be a kínai szupervasútba. Titkos a szerződés.
Hadházy Ákos független országgyűlési képviselő elment Kelebiába, és lefotózta a Diósgyőrben gyártott, ősrégi alkatrészeket.
Több mint 44 éves síneket építettek a 850 milliárd forintból elkészült kínai szupervasútba/Fotó: Facebook/Hadházy Ákos
„Használt síneket és talpfákat építenek a kelebiai kínai szupervasútba”
- írja Facebook-bejegyzésében Hadházy Ákos – szúrta ki a szeretlekmagyarorszag.hu.
A független országgyűlési honatya szerint néhány vasútbarát látogatott el a munkálatok helyszínére, ők szúrták ki, hogy bár van némi haladás, de 44 éves eszközöket építenek be.
„A két fővágányon új sínek és talpfák vannak, de a kitérőkön ott virít a DIÓSGYŐR felirat és a dátum: 1980 , 1983 és 1984 volt a gyártási év... Végülis: kommunista állam építi, így kompatibilis a kommunista államban gyártott sín...”
– írja a Facebookon.
Hadházy megjegyzi:
„önmagában nem ördögtől való kitérőbe használt, kisebb teherbírású síneket tenni. Na de egy 850 milliárdos beruházásnál??”
Úgy véli, jó lenne tudni, hogy mi szerepel a szerződésben, de az sajnos titkos.
Nem lopás---biztonság! Ezek már kipróbált, sokszor bizonyított darabok. Most kezdjék új, eddig nem tesztelt darabokkal?
Na, ugye...