Vasárnap este folytatódott a Cápák között című üzleti showműsor hetedik évada, amelynek 13. adásában hullámvasútra ültették a befektetőket: szó szerint és képletesen is.
Élesedik a harc az Aldi és a Lidl között: egymásra ígérnek rá a boltok, így csak a vásárlók járhatnak jól
Az Aldi új kezdeményezést indított az Egyesült Királyságban, hogy a lakosság segítségével azonosítsa azokat a területeket, ahol új üzletek megnyitására lehet szükség, célul kitűzve több száz új áruház építését, miközben riválisa, a Lidl is hasonló terjeszkedési terveket hirdetett meg - közölte a Retail Gazette.
Az Aldi új kezdeményezést hirdetett meg az Egyesült Királyságban, melynek célja a lakosság bevonása az új üzletek helyszíneinek kiválasztásába. A német diszkontlánc arra ösztönzi a briteket, hogy május 31-ig osszák meg velük, mely területeken lenne szükség Aldi áruházakra. A legtöbb javaslatot kapó helyek prioritást élveznek majd, amikoris a cég több száz új bolt nyitását tervezi az országban.
Ez a lépés egy hónappal követi azt a bejelentést, miszerint az Aldi 35 új üzletet nyit és 550 millió fontot fektet be az Egyesült Királyságban való terjeszkedésébe. Jonathan Neale, az Aldi UK ingatlanügyekért felelős vezetője elmondta, hogy bár már vannak kiszemelt helyszíneik, további javaslatokat várnak a lakosságtól.
A Lidl, mint versenytárs, szintén nagy terjeszkedést tervez az Egyesült Királyságban, "több száz" új üzlet nyitását jelentették be ők is az idén. Az ünnepelt 30. évfordulójuk alkalmából Bristolban, Birminghamben és Berwickben szeretnének bővíteni, valamint London több részén is új boltokat nyitnának. A Lidl is hasonlóan díjazza majd azokat, akik helyszíneket ajánlanak fel nekik.
Mindkét diszkontlánc kezdeményezése rávilágít arra a tendenciára, hogy a kiskereskedelmi óriások egyre inkább igyekeznek bevonni a közösséget döntéseikbe és stratégiáik alakításába. Az Aldi és a Lidl egyaránt arra törekszik, hogy megerősítse jelenlétét Nagy-Britanniában olyan helyeken is, ahol jelenleg nincs vagy kevésbé van képviselve.
Méltó ellenfele lehet a mogyoró-nachos-ropi sörkorcsolya triónak a kézműves sörfőzdék gyártási melléktermékéből készülő újfajta ropogtatnivaló.
A CSA, azaz a közösség által támogatott mezőgazdasági modell hazánkban egyelőre alig ismert, pedig Nyugat-Európában és az amerikai földrészen egyre elterjedtebb.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
-
Sorozat készült az unió történetének legnagyobb csalásáról, amiről alig hallott valaki
A több milliárd eurós szén-dioxid-kvóta botrányt bemutató széria a Direct One-on debütál.
- Szép ajándékot kapott Lisztes Krisztián a búcsúmeccsén
- Szergej Lavrov kimondta, amit egyetlen ukrán sem akar hallani, de a Nyugat sem
- Túl van az életveszélyen a szerdán meglőtt szlovák kormányfő - a nap hírei
- Drámai fotók a letarolt kishajóról, újabb részletek az eltűnt magyar fiatalokról
- Vége az extrém drágulásnak, erős nyári balatoni szezon jöhet
- Segélyeken spórolnának a németek, ez fájna az ukránoknak