szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Mi a teendője egy bejelentett munkavállalónak? Van-e, amit nem kell bevallani? Mit tehetek, ha valami nem stimmel? Mi van, ha elkésünk az adóbevallással? Mindenre válaszoltunk, amit a május 21-i határidő előtt tudni kell.

Közeleg az adóbevallási határidő, és ugyan mára eljutottunk oda, hogy kis odafigyeléssel szinte lehetetlen elrontani, érdemes most is odafigyelni, hogy az apró hibákból később ne legyenek nagy problémák.

Pénzügyi podcastunkban azt vizsgáltuk meg, miért fontosak a határidők, mit kell és mit nem kell bevallani, és mit csináljunk, ha jogosultak vagyunk valamilyen visszatérítésre.

A Kasszakulcs legfrissebb adásában Gyükeri Mercédesz és Sztojcsev Iván Kis Péterrel, a NAV szóvivőjével beszélgetett.

Kövesse és hallgassa meg a Kasszakulcs műsorait az alábbi platformok bármelyikén: Spotify, Apple Podcasts, Google Podcasts

Vagy iratkozzon fel a HVG Podcastok csatornájára itt: Spotify, Apple Podcasts, Google Podcasts, SoundCloud, YouTube

Váltsd velünk valóra – a műsort a Raiffeisen Bank támogatja.

  • 0:00: Intro
  • 0:44 Mennyien nyújtják be évente az adóbevallásukat?
  • 1:51 Mi a teendője egy bejelentett munkavállalónak?
  • 3:26 Mit tehetek, ha valami nem stimmel?
  • 6:29 Mi az, amiről „nem tud a NAV”, mivel kellhet kiegészíteni a bevallásunkat?
  • 7:19 Van-e, amit nem kell bevallani?
  • 10:46 Hogyan tudok javítani valamit?
  • 12:14 Mi a teendő, ha adókedvezményt vennénk igénybe?
  • 15:38 Ha megcsúszunk a bejelentéssel, akkor is járhat kedvezmény?
  • 16:26 Hogyan tudom befizetni, ha be kell fizetnem még valamit?
  • 18:37 Mi van, ha elkéstünk az adóbevallással?
  • 19:26 Mi van, ha nincs ügyfélkapunk?