Újabb vérlázító ötlettel rukkolt elő ez a tévégyártó

okostévé tévézés tv filmezés
Fotó: Jonas Leupe / Unsplash
Vágólapra másolva!
Két hónap alatt ez a harmadik felháborító ötlete. Lehet, hogy nem sok tévét fog így eladni a cég.
Vágólapra másolva!

Folytatja a tűzzel való játszadozást az olcsó okostévéket és tévéokosító kütyüket forgalmazó Roku. Elsőként az általános szerződési feltételeiben megnehezítette az ügyfelei számára a perbe fogását, akik pedig nem kívánták elfogadni az új feltételeket, azoknak postai levélben kellett elutasítaniuk azt. Ez úgy hangzik, mintha egy mesefilm főgonosza találta volna ki, a vevők döbbent panaszkodása pedig egyáltalán nem érdekli a vállalatot.

Ezt követően újabb rossz hír futott be a Roku háza tájáról, ám ezúttal csak egy szabadalomról van szó, amely ténylegesen talán sosem válik valóra. Ebben azt firtatja a vállalat, hogy DVD/Blu-ray korongok lejátszásakor vagy játékkonzolok használata esetén reklámokat mutathatnának az eszközei, mikor az ügyfelek szüneteltetik a nézett műsor lejátszását vagy a játékok nyüstölését.

Most újból lesújtott a vállalat, Anthony Wood ügyvezető igazgató bejelentése szerint a Roku eszközök hamarosan videós hirdetéseket fognak lejátszani a szoftverük kezdőképernyőjén.

Az okostévék különféle felületein megjelenő reklámok nem újdonságok, egyes régiókban számos gyártó már évekkel ezelőtt bevezette ezt a bevételszerzési módszert, ráadásul a nagyon drága készülékeik is mutogatnak hirdetéseket. A Roku legalább olcsó eszközökre specializálódott, bár ennek nincs feltétlenül jelentősége abban, hogy az ügyfelek mennyire lesznek elragadtatva a reklámok megjelenésétől.

Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide!