Szentkirályi Alexandra 15 ezer fővárosi dolgozó problémáját oldotta meg Karácsony helyett





Szentkirályi Alexandra elvégezte Karácsony Gergely munkáját, és elintézte, hogy a fővárosi közlekedési dolgozóknak is járjon a kedvezményes utazási lehetőség.



Megosztás
Szerző: Oszlányi Gyöngyvér
Létrehozva: 2024.05.01.
Módosítva: 2024.05.01.
Szentkirályi Alexandra bérletek főpolgármester-jelölt BKK-BKV Lázár János

Még a választások előtt vagyunk, de Szentkirályi Alexandra máris megoldott egy régóta húzódó ügyet, és ezzel több mint tizenötezer ember közlekedésének terhein enyhített. A Fidesz–KDNP főpolgármester-jelöltje, aki Budapest alpolgármestere is volt Tarlós István idejében, személyesen találkozott Lázár János építési és közlekedési miniszterrel. 

A BKK-BKV-dolgozók ügyében állapodott meg Szentkirályi Alexandra Lázár Jánossal (Fotó: Szentkirályi Alexandra Facebook-oldala)

A kötetlen hangulatú megbeszélés a Deák téren zajlott, ahol Budapest ügyeiről tárgyaltak. A főpolgármester-jelölt felhívta Lázár János figyelmét arra a tényre, hogy ha már a MÁV-Volán dolgozók megkapták a vállalati országbérletet, akkor a BKK-BKV csoport dolgozói számára is méltányos volna ugyanez. 

„Ahhoz, hogy a BKK-BKV dolgozói is részesülhessenek kedvezményes vállalati országbérletben, Karácsony Gergelynek annyi dolga lett volna, hogy egy törvénymódosítást és egy BudapestGO applikációfejlesztést szorgalmaz. Ezt a munkát persze nem volt hajlandó elvégezni. Emiatt 15 ezer ember kedvezményes vállalati országbérlete került veszélybe” – írta a Facebook-oldalán a főpolgármester-jelölt.

Szentkirályi Alexandra megállapodást kötött Lázár Jánossal, hogy a BKK-BKV dolgozók is részesüljenek a kedvezményes vállalati országbérletben. Lázár is aláírta a Fidesz–KDNP jelöltjének ajánlását. Megválasztása esetén Szentkirályi a kormánnyal együttműködve jelentős fejlődést hozhat a fővárosnak (Fotó: Szentkirályi Alexandra Facebook-oldala)

Az építési és közlekedési miniszterrel megállapodtunk, hogy a BKV-BKK  15 ezer dolgozója is részesülhessen a kedvezményes vállalati országbérletben. Így 1250 forintért igényelhetnek évente országbérletet, a MÁV-Volán dolgozókhoz hasonlóan.

 – írta Facebook bejegyzésében Szentkirályi Alexandra, aki egyébként a főváros fejlődése érdekében felajánlotta a partnerséget és a kormánnyal való együttműködést

A találkozásukról Lázár János is beszámolt saját oldalán, és megemlítette, hogy a főváros polgárai három jelölt közül választhatnak: 

a semmittevő, a zsűrielnök vagy a megoldó" ezek közül választhat Budapest

– utalt arra az építési és közlekedési miniszter, hogy a főváros polgárai egyetlen ember személyével garantálhatják Budapest fejlődését, és ez Szentkirályi Alexandra, akinek 9 évnyi tapasztalata van a város ügyeinek sikeres intézésében. Korábban alpolgármesterként sikeresen vitte a legnagyobb beruházásokat, probléma nélkül oldotta meg a fővárosban zajló felújításokat, így elmondható róla, hogy eredményeket ért el.

Szentkirályi Alexandra nem ígérget, hanem cselekszik, ahogyan tette ezt most a BKK-BKV-dolgozók érdekében. Nem csoda, hogy nagyon sokan ajánlják őt főpolgármesternek (Fotó: Szentkirályi Alexandra Facebook-oldala)

A polgárok vagy megelégszenek az üres ígéretekkel és látványtervek tömkelegével, vagy pedig végre a fejlődés pályájára állítják a fővárost. Szentkirályi Alexandra az egyetlen főpolgármester-jelölt, aki képes rendet tenni és forrásokat szerezni a nemzet fővárosának

–  összegezte Budapest jelenlegi helyzetével kapcsolatos álláspontját Lázár János. Annak kapcsán, hogy Szentkirályi Alexandra felhívta a figyelmét a kölcsönösségre, vagyis hogy a fővárosi közlekedési dolgozók is kapják meg azt a kedvezményt, amit a MÁV-Volán-dolgozók, azt mondta: így lesz, és végre létrejöhet „a vidék és a főváros nagykoalíciója”

Az elmúlt évtizedek legnagyobb tarifareformja volt a helyközi közlekedésben

Ingyenes utazás a 14 év alatti gyermekeknek, 50%-os, állandó kedvezmény a közalkalmazottaknak, új, 24 órás vármegye- és ország díjtermékek – egyebek mellett ezek jellemzik a MÁV-VOLÁN-csoport március elsejétől érvényes új tarifarendszerét. Az elmúlt évtizedek legjelentősebb tarifareformja az ország- és vármegyebérletek tapasztalataira épített, hiszen a tavaly májusban bevezetett díjtermékek sikere azt mutatta: igény és lehetőség is van a tarifarendszer érdemi egyszerűsítésére, a közösségi közlekedés elérhetőbbé tételére. Mindennek megfelelően a korábbi 15 bérletkonstrukció helyett tavasztól mindössze kettő maradt, a vármegye- és országbérlet, míg a sokszor bonyolultnak tűnő kedvezményrendszer jelentősen egyszerűsödött, a korábbi 65 helyett mintegy 20 kedvezménytípus lépett életbe.

A találkozóról készült videót itt nézheted meg:


 

 

 

 





 





Top hírek







Hírlevél-feliratkozás