A Vinted 61 százalékos forgalomnövekedésről számolt be, amely megközelítőleg 600 millió eurót jelent. Ezzel a vállalat először tudott kikerülni eddigi veszteséges helyzetéből — írja a The Guardian.

A litvániai székhelyű csoport szerint a növekedést az új piacokra való belépés (Dánia, Finnország), a Rebelle luxusmárkákat árusító oldal felvásárlása és a hitelesítési szolgáltatás elindítása segítette elő.

A csoport több mint 2000 embert foglalkoztat, többségüket Litvániában.

A Vinted népszerűsége a fenntarthatósággal kapcsolatos aggodalmak, a szűkös költségvetések, az aktuális divat folyamatos követése miatt kialakult unalomnak köszönhetően erőteljesen nőtt, főleg a fiatalok körében.

A vállalat tavaly év végén 50 millió eurós hitelkeretet biztosított a terjeszkedéshez, beleértve más vállalkozások felvásárlását és a Vinted Go szállítási szolgáltatásának bővítését.
Számos lehetőséget látunk, ezért továbbra is fenntartjuk az egyensúlyt a nyereség és a befektetések között, hogy felgyorsítsuk a siker felé vezető utat

– jelentette ki Thomas Plantenga, a Vinted Group vezérigazgatója.

A használt divat még mindig viszonylag éretlen piac, és a divatnak összességében csak elenyésző hányadát teszi ki. Plantenga hozzátette, hogy a Vinted 2023-as teljesítménye bizonyította, hogy képesek az erős növekedésre, továbbá, hogy a potenciállal rendelkező piac élvonalában van a vállalat. 

A használtruhás akció hazavágta a Foxpost rendszerét

A Vinted nevű használt ruha értékesítő applikáció nemrég ingyenes szállítási akciót hirdetett. És a promóció túl jól sikerült.
Bővebben--->