- Hirdetés -

Utolsó hetében is tarolt a Házasság első látásra

|

- Hirdetés -

Nem lankadt az érdeklődés a TV2 legnépszerűbb tavaszi műsora iránt, a múlt héten is kiugróan magas nézettséget hozott a Házasság első látásra. Az RTL-es produkciók közül kikapott a Gólkirályság, viszont a Házon kívül főműsoridőbe való áthelyezése jó lépésnek bizonyult.

Április utolsó teljes hetét a TV2 nyerte, minden fontos célcsoportnál. Főműsoridőben a 18-49 éveseknél 2,5 százalékpont, a 18-59 éveseknél 1,9 százalékpont volt az előnyük az RTL előtt. Napi szinten hétfőtől szombatig minden estét a TV2 nyert, a vasárnapi főműsoridő az RTL-é volt – a 18-49 éveseknél, a 18-59 éveseknél és a teljes lakosságnál is.

A komplett portfóliókat nézve a TV2 Csoport végzett az élen. A 18-59 éveseknél és főműsoridőben sündörgött hozzájuk legközelebb az RTL Magyarország (TV2 Csoport: 24,3%, RTL Magyarország: 22,8%). A legjelentősebb különbséget pedig teljes napon, a teljes lakosságnál mérték (TV2 Csoport: 25,1%, RTL Magyarország: 16,7%).

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 17. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 12,9 15,7 12,4
RTL 11 10,7 9,9

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 17. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 10,1 12,4 9,7
RTL 7,1 6,7 6,5

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 23,5 25,1 22,4
RTL Magyarország 18,7 16,7 18,0
AMC Networks 6,0 5,4 6,1
MTVA 4,4 8,6 3,5
Network4 4,0 5,3 2,9
Antenna Entertainment Group 3,6 2,9 3,2
Paramount Global 3,2 2,6 4,0
Warner Bros.Discovery 3,0 3,6 2,9

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 14,5% / 12,3% (14,1% / 12,2%)
Tények Plusz – 11,4% / 9,8% (10,7% / 9,3%)
Házasság első látásra – 19,9% / 20,3% (19,2% / 20,1%)
Hazatalálsz – 11,6% / 11,2% (10,8% / 10,1%)

RTL
Híradó – 17,2% / 14,1% (17,3% / 14,6%)
Fókusz – 10,5% / 9,5% (11,4% / 10,1%)
Az álommeló – 10,2% / 9,2% (10,1% / 8,8%)
A mi kis falunk – 9% / 8,6%

Utolsó hetében is rendkívül magas nézettséggel futott a Házasság első látásra. Egyelőre ez volt a tavaszi tévés szezon legnagyobb sikere. Az RTL-es Álommeló nem nagyon tudta felvenni a házasságos realityvel a versenyt. Múlt héten kifutott a TV2 saját gyártású sorozata, a Hazatalálsz is. Ennél már véleményesebb, hogy mi a második évad mérlege… Kicsivel a TV2 heti főműsoridős átlaga alatt teljesített a sorozat, bár a sávját nyerte, de az ellenfelei különféle ismétlések voltak. S nagy kérdés, hogyan teljesített volna, ha nem egy ennyire erős műsort adnak előtte.

A tavaszi idényben a TV2 jellemzően nem fektetett különösebb hangsúlyt a szombat estékre, múlt héten viszont szembeküldték a Zsákbamacska évadnyitó adását az RTL-es Gólkirálysággal. Ebből a TV2 műsora jött ki jobban. A Zsákbamacska a 18-49 éveseknél 12,8 százalékos, a 18-59 éveseknél 12,3 százalékos, a teljes lakosságnál 14,6 százalékos közönségarányt ért el. Ugyanezeknél a Gólkirályság 9,5 százalékot, 11,4 százalékot és 10,7 százalékot produkált.

Az viszont bejött az RTL-nek, hogy a Házon kívült átpakolták a vasárnapi főműsoridőbe. Az előbb említett három célcsoportnál 12,9 százalékot, 14,9 százalékot és 16,1 százalékot ért el. A Cápák között is jó közönségarányokkal tért vissza: 14,4 százalék, 14,9 százalék és 13,1 százalék. Mindeközben a TV2-n a Tények Plusz és a Next Top Model Hungary share-je 10 százalék alatt maradt a kereskedelmi célcsoportnál.

Ahogy mostanában megszokhattuk, a Házasság első látásra bizonyult a múlt hét legnézettebb műsorának. A csütörtöki adás a 18-49 éveseknél 299 ezer, a 18-59 éveseknél 420 ezer, a teljes lakosságnál 928 ezer nézőt vonzott. Továbbra is igaz volt, hogy nem „éppen csak”, hanem jelentős előnnyel végeztek az élen. Az RTL legnézettebb műsora a 18-49 és a 18-59 éveseknél a Cápák között volt 187 ezer és 291 ezer nézővel. A teljes lakosságnál az RTL legnézettebbje címet a szerdai Híradó hozta el 633 ezer nézővel.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
HÁZASSÁG ELSŐ LÁTÁSRA TV2 420 731 21,5
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 291 108 14,9
HÍRADÓ RTL 276 621 19,0
HÁZON KÍVÜL RTL 234 336 14,9
HAZATALÁLSZ TV2 232 960 12,4
AZ ÁLOMMELÓ RTL 224 265 11,0
ZSÁKBAMACSKA TV2 219 828 12,3
TÉNYEK TV2 213 559 15,6
GÓLKIRÁLYSÁG RTL 201 901 11,4
TÉNYEK PLUSZ TV2 193 108 14,1

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

  Csatorna AMR (fő) SHR %
HÁZASSÁG ELSŐ LÁTÁSRA TV2 928 653 23,0
TÉNYEK TV2 702 376 22,4
HÍRADÓ RTL 633 888 19,5
TÉNYEK PLUSZ TV2 568 255 17,0
ZSÁKBAMACSKA TV2 542 336 14,6
HÁZON KÍVÜL RTL 533 896 16,1
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 512 527 13,1
HAZATALÁLSZ TV2 482 856 14,7
A HÁROM NŐVÉR TV2 436 530 16,9
GÓLKIRÁLYSÁG RTL 399 530 10,7

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
HÁZASSÁG ELSŐ LÁTÁSRA TV2 299 645 22,5
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 187 915 14,4
ZSÁKBAMACSKA TV2 157 440 12,8
HAZATALÁLSZ TV2 154 368 12,1
HÍRADÓ RTL 151 462 16,4
AZ ÁLOMMELÓ RTL 141 935 10,2
HÁZON KÍVÜL RTL 135 488 12,9
TÉNYEK TV2 129 969 14,0
FÓKUSZ RTL 122 960 10,8
A MI KIS FALUNK RTL 117 019 10,4

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Szuperprodukció érkezik Budapestre

Soha nem látott világpremier érkezik Budapestre. Június elsején nyílik meg a BOK csarnokban a LUFILAND szuperprodukció, amely 500 ezer környezetbarát lufi felhasználásával hívja világkörüli utazásra a látogatókat. A 4000 négyzetméteres kiállítócsarnokban többek között az...

A vezetői képességek kialakulását is segíti a sport

A világ egyik legnagyobb, a Financial Times menedzsment képzési ranglistáján előkelő helyet elfoglaló, a szakma csúcsának járó „Triple Crown” minősítéssel elismert francia ESSCA School of Management International magyarországi Kampusza – folyamatainak szervezésében – a...

Zenés program várja a gyerekeket

A Müpa különleges izgalmakkal készül május utolsó vasárnapjára a legifjabbaknak: május 26-án a Müpa Gyermeknapon ingyenes koncertek, mesés-táncos előadások, rengeteg kreatív és zenés foglalkozás, valamint sok-sok játék várja az egész családot bent az épületben...

Jó hír az Auchan vásárlóinak

Tavasszal a Munch is bekerült az Auchan élelmiszermentő folyamatába. Kezdetben két hipermarkettel indultak, de a munkatársak lelkesedésének, valamint a munch csomagok sikerének köszönhetően jóval a tervezett időpont előtt bevezették és mostanra már az összes...

Új évaddal folytatódik a népszerű sorozat

Két saját gyártású produkció is debütál a pünkösdi hétvégén a Spektrum Home-on és a Spektrumon. Az Álomkertek harmadik évada bemutatja a publikum számára gyakran rejtett magyar ékszerdoboz-kerteket, míg a Mesterségek memoárja tisztelgés az évszázados...

Megdobta a repülőjegy-foglalásokat az EB

Stuttgartba átlagosan 60 ezer Ft-ba kerül egy repülőjegy az Eb alatti időszakra Magyarországról. A 2024-es labdarúgó-Európa-bajnokság miatt 59 százalékkal több magyar repül Németországba, mint tavaly ugyanebben az időszakban a Kiwi.com foglalási adatai alapján. Az...

Tisztújítás és új projektek az MMSZ-nél

Tisztújító közgyűlést tartott a héten a szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ), amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak. A szervezet a jövőben területen tervezi erősíteni jelenlétét, az egyik az...

A lottózás új szintje és digitalizáció a Business Lounge-ban

A Business Lounge legfrissebb adásában az első Posta Lottózó megnyitásáról, a lottóturizmusról, a kereszt- és felülértékesítésről mesélt Bánhegyi Zsófia, a Szerencsejáték Zrt. kereskedelmi igazgatója és Nemes Gábor György, a Magyar Posta Zrt. lakossági értékesítési...

Gyorsított a Vodafone

A Vodafone Magyarország hálózatfejlesztési stratégiájának részeként 2024 végéig országosan az állomások 40 százalékán végez kapacitásbővítést, ami a hívásminőséget és a letöltési sebességet is jelentősen javítja. A hálózatfejlesztési programnak köszönhetően többek között Debrecenben, Miskolcon, Veszprémben,...

Limitált kiadású sörkollekcióra licitálhatnak a focirajongók

A Liverpool FC legendás menedzserének, Jürgen Klopp távozásának alkalmából a Carlsberg összefogott az ERDINGER Weissbräuval, és közösen kiadtak egy limitált szériás ünnepi sört – minden hivatalos meccsére egy palackkal, amelyet a Vörösök kispadján töltött.Összesen...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Rengeteg élelmiszert adományoztak az ALDI vásárlói

Az ALDI Magyarország kiemelt figyelmet fordít a társadalmi felelősségvállalásra és a rászorulók támogatására. Ennek részeként folyamatosan támogatja a karitatív szervezetek társadalmilag kiemelten fontos munkáját. Az áruházlánc 2016 óta működik együtt a Magyar Élelmiszerbank Egyesülettel....

Szuperprodukció érkezik Budapestre

Soha nem látott világpremier érkezik Budapestre. Június elsején nyílik meg a BOK csarnokban a LUFILAND szuperprodukció, amely 500 ezer környezetbarát lufi felhasználásával hívja világkörüli utazásra a látogatókat. A 4000 négyzetméteres kiállítócsarnokban többek között az...

A vezetői képességek kialakulását is segíti a sport

A világ egyik legnagyobb, a Financial Times menedzsment képzési ranglistáján előkelő helyet elfoglaló, a szakma csúcsának járó „Triple Crown” minősítéssel elismert francia ESSCA School of Management International magyarországi Kampusza – folyamatainak szervezésében – a...

Zenés program várja a gyerekeket

A Müpa különleges izgalmakkal készül május utolsó vasárnapjára a legifjabbaknak: május 26-án a Müpa Gyermeknapon ingyenes koncertek, mesés-táncos előadások, rengeteg kreatív és zenés foglalkozás, valamint sok-sok játék várja az egész családot bent az épületben...

Jó hír az Auchan vásárlóinak

Tavasszal a Munch is bekerült az Auchan élelmiszermentő folyamatába. Kezdetben két hipermarkettel indultak, de a munkatársak lelkesedésének, valamint a munch csomagok sikerének köszönhetően jóval a tervezett időpont előtt bevezették és mostanra már az összes...

Don't Miss

A jó ötleteket nem büdzsében mérik – interjú Sárospataki Alberttel

Az idén tízéves online számlázó, a Billingo vihette haza az Év Vállalata díjat a kilencedik Marketing Diamond Awardsról. Az elsősorban mikro-, kis- és középvállalkozásokat támogató cég ügyvezetőjét, Sárospataki Albertet kérdeztük a pályázataikról, a Billingo...

Morálisan jót tenni üzletileg is kifizetődő

„Aligha tekinthető felelősségvállalásnak - és etikusnak - az, amikor egy tízmilliós költségvetésű imázskampányt tessék-lássék „bekoszolunk” egy kis kutyasétáltatással” - nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Dr. Pintér Dániel Gergő, a BioTechUSA-cégcsoport vállalati kommunikációs, PR és CSR...

Keressük a legújabb technológiai megoldásokat – interjú Losonczi Balázzsal

A hatékonyság nem elsősorban pénz, sokkal inkább szakmai felkészültség kérdése – vallja Losonczi Balázs, a Pentacom ügyvezetője. A 2001-ben alapított digitális ügynökség lett az idei Marketing Diamond Awardson az Év Ügynöksége, ezzel kapcsolatban kérdeztük...

Fontos, hogy megőrizzük az önbizalmunkat – interjú Samu Zsófiával

Mire van szükség a karrier és a magánélet egyensúlyának megteremtéséhez, mennyire egyenlőek a nők és a férfiak karrierépítési lehetőségei Magyarországon – többek között ezekről kérdeztük Samu Zsófiát. A Samsung Electronics márkakommunikációs vezetője beszélt arról...

Elképesztő támogatást nyújthat a család – interjú Holló Mártával

Kihívásokat hozhat egy karrierútban a gyerekvállalás, a női szerepek mindennapos megoldása, ebben elképesztő támogatást nyújthat a család, ahogy nálam is történt – mondta el a Marketing&Media magazinnak Holló Márta. A Magyar Telekom vállalati kommunikációs...