Hyundai Motor Group
A hálózatba kapcsolt autós szolgáltatások vezeték nélküli hálózatokat használnak a járműbe épített infokommunikációs rendszerek és okostelefon-alkalmazások lehetővé tételére, amelyek az ügyfelek számára kényelmes hozzáférést biztosítanak járműveikhez. Ezek a szolgáltatások túlmutatnak az alapokon - mint például a valós idejű navigáció, a hangfelismerés és a jármű távvezérlése - és olyan innovatív szolgáltatásokat foglalnak magukban, mint az OTA (over-the-air) frissítések, az autóban történő fizetés és az audio/video streaming. A Hyundai Motor, a Kia és a Genesis jelenleg a Bluelink, a Kia Connect és a Genesis Connected szolgáltatásokat üzemelteti.
A vállalatcsoport 2003-ban vezette be az első csatlakoztatott autós szolgáltatásokat Koreában, és azóta a szolgáltatásokat a globális piacra is kiterjesztette. A tengerentúli piacokon a szolgáltatások először 2011 júniusában indultak el az Egyesült Államokban, majd Kínában, Európában, Indiában és legutóbb Szingapúrban is megjelentek, és több mint 50 országban nyújtanak szolgáltatásokat az ügyfelek számára.
A hálózatba kapcsolt autós szolgáltatások vezeték nélküli hálózatokat használnak a járműbe épített infokommunikációs rendszerek és okostelefon-alkalmazások lehetővé tételére, amelyek az ügyfelek számára kényelmes hozzáférést biztosítanak járműveikhez. Ezek a szolgáltatások túlmutatnak az alapokon - mint például a valós idejű navigáció, a hangfelismerés és a jármű távvezérlése - és olyan innovatív szolgáltatásokat foglalnak magukban, mint az OTA (over-the-air) frissítések, az autóban történő fizetés és az audio/video streaming. A Hyundai Motor, a Kia és a Genesis jelenleg a Bluelink, a Kia Connect és a Genesis Connected szolgáltatásokat üzemelteti.
A vállalatcsoport 2003-ban vezette be az első csatlakoztatott autós szolgáltatásokat Koreában, és azóta a szolgáltatásokat a globális piacra is kiterjesztette. A tengerentúli piacokon a szolgáltatások először 2011 júniusában indultak el az Egyesült Államokban, majd Kínában, Európában, Indiában és legutóbb Szingapúrban is megjelentek, és több mint 50 országban nyújtanak szolgáltatásokat az ügyfelek számára.
Ő.P.
Cikkünk megírását az InterCars támogatta