promotions.hu
Sötét mód
Keresés
Menü megnyitás
Senki sem ússza meg a YouTube súlyos lépését, szinte lehetetlen lesz kijátszani a korlátozásokat
Borítókép:  Profimedia / illusztráció
Színes
Kategória fejléc
Promotions
Megosztás
Másolás

Rengetegen használják a blokkolókat, a legnépszerűbb videómegosztónál viszont nem igazán nézik ezt jó szemmel.

A YouTube évtizedek óta az internet egyik legmeghatározóbb sarokköve, egy jó ideje viszont már csak úgy élvezhető, ha előfizetünk a prémium változatára, máskülönben kénytelenek vagyunk elviselni a folyamatosan felbukkanó, egyre hosszabbra nyúló reklámokat, melyek a videók elején, végén, sőt még a kellős közepén is elindulhatnak.

A YouTube Prémium egyhónapos próbaidőszaka még díjmentes, ezt követően viszont 1790 forintot kell érte fizetni minden hónapban, amit sokan szeretnének megspórolni, azonban a reklámokra sem szívesen pazarolnák az idejüket.

Így aztán mindenféle reklámblokkolókkal próbálkoznak, legyen szó telefonos vagy pc-s megoldásról. A YouTube azonban megelégelte a kiskaput, éppen ezért hadat üzent a blokkolóknak. Tavaly már felugró ablakokkal figyelmeztették a felhasználókat, most azonban még tovább mentek, és már le is tiltják a videók lejátszását azoknál, akiknél észlelik a reklámblokkolók használatát.

Ők erre az üzenetre számíthatnak, amikor megpróbálnak megnézni egy videót:

"A következő tartalom nem érhető el ezen az alkalmazáson"

 A Google azt is megmagyarázta, hogy miért fontos a reklámblokkolók tiltása:

„A feltételeink nem teszik lehetővé, hogy harmadik fél alkalmazásai kikapcsolják a hirdetéseket, mert ez megakadályozza, hogy az alkotó a nézettségért jutalmat kapjon, a YouTube-on megjelenő hirdetések pedig segítenek támogatni az alkotókat, és lehetővé teszik, hogy világszerte több milliárd ember használja a streaming szolgáltatást”

– fogalmaztak, hozzátéve, hogy a reklámmentes szolgáltatásért továbbra is a fizetős Prémiumot javasolják.

A blokkolók fejlesztői mindazonáltal várhatóan továbbra is azon lesznek, hogy megkerüljék a YouTube biztonsági intézkedéseit, így a két fél közötti reklámcsata a jövőben is folytatódhat.

Forrás: Forbes

Hasonló tartalmak
Galéria - Van képünk hozzá
Színes
Tech & Tudomány
Helyi Hírek
Időjárás