Ma egyre több piaci szereplő vezet be olyan saját plázaalkalmazást, illetve más digitális megoldást, amelyben nagyobb hangsúlyt kap a vásárlói élmény.

Az említettekkel élni a plázáknak ma szinte elemi érdeke, ugyanis elsősorban Budapesten és környékén rengeteg a piaci szereplő, ahol az üzletek választéka szinte alig tér el egymástól.

A plázaalkalmazások – összegzi a Fintech.hu cikke, elsősorban vásárlást segítő funkciókkal rendelkeznek, mint például:

  • okos parkolás;
  • 3D térkép;
  • navigáció;
  • prepaid ajándékkártya vagy vásárlói kártya;
  • integrált mozis felület.

Ugyan itthon egyelőre nem ismert modell, az Egyesült Államokban léteziok az úgynevezett „előfizetéses pláza”, amelynek lényege, hogy a Mall of America applikációjában az alap csomagon felül létezik egy pro csomag, amely még több kedvezményt kínál felhasználóinak.

Ehhez szorosan kapcsolódik az adatok gyűjtése és elemzése, amelyek lehetőséget teremtenek arra, hogy a vásárlók még több, továbbá még inkább személyre szabott ajánlatokat is kiváltságokat kapjanak.

Újabb termékek mentek össze, mutatjuk a részleteket

A Nébih honlapján naponta frissül a zsugorinfláció miatt összemenő termékek listája. A magas árbevételű élelmiszer-kereskedőknek március óta plakátokkal kell felhívniuk a jelenségre a figyelmet.

A részletekről ITT írtunk bővebben.