A magyar híradós így csajozik a Tinderen: pikáns sztorit is elmesélt

Borsa Miklós, a Magyar Televízió egykori híradósa elárulta, hogyan ismerkedik a Tinderen. Részletekbe is belement.

Borsa Miklós és a Tinder
Dilemma - Izgalmas témák, különböző nézőpontok a Femina új podcastjében.
Sóbors
Ez is érdekelhet
Retikül
Top olvasott cikkek

Borsa Miklós a Magyar Televízió híradósa volt, tíz évvel ezelőtt vonult vissza a tévézéstől. Jó ideje nem is hallatott magáról, most viszont elmesélte, 55 évesen hogyan csajozik a Tinderen.

Az egykori tévés Kembe Sorel Podcastjában tárulkozott ki a témáról. Elárulta, szerinte az ismerkedés - mint sok minden más dolog manapság - az online térben zajlik leginkább.

Borsa Miklós és a Tinder

- Maximum a 80 pluszos hölgyek elegyednek beszédbe az emberrel a boltban, ezért semmi nincs abban, ha társkereső platformon akarunk párt találni, hiszen feltételezhető, hogy tényleg ismerkedni akar, aki szembejön egy ilyen platformon.

Azt is megosztotta, mik a tapasztalatai: sok olyan hölgy van, akivel ugyan párba áll az applikációban, az üzenetváltásig nem jutnak el, és rengeteg álprofillal is találkozik. Kevesekkel jutott el a találkozásig, de ebből egy meglepő sztorit elmesélt.

- Volt első randim az IKEA-ban, mert azt mondta a hölgy, hogy mennie kell matracot venni. Így aztán feküdtünk az ágyakon, hogy melyik matrac kényelmes.

Azt sem rejtette véka alá, hogy akadt néhány olyan nő is, akik nem voltak szégyellősek, olyan képeket küldtek neki, amelyeken kevés ruhában voltak.

Szellő István 4 gyerekével egy képen: a legidősebb 27 éves, az ikrek 14 esztendősek

Az RTL híradósát, Szellő Istvánt ritkán látni gyermekeivel közös képen.

Elolvasom

Dilemma podcast

A Dilemma a femina.hu podcastje, mely minden adásban egy-egy megvitatást érdemlő témát jár körbe. A legújabb epizódban az anyaság témakörét boncolgattuk. Tényleg az anyukák a rossz, az apukák pedig a jó zsaruk? Magányosak az anyukák a mai világban? Milyen a munkába visszatérő anyák helyzete Magyarországon? Frusztrálóak az anyainfluenszerek? Többek között ezekre a kérdésekre kereste a választ Semjén Nóra anyainfluenszer, valamint Fehér Ági, a Femina főszerkesztője és Pintér Ada műsorvezető.

Promóció

Cover-fotó: MTI/Kollányi Péter

Ezt is szeretjük