BMW Group

BMW-karácsony tavasszal: 300-an próbálhatták ki az új elektromos modelleket

2024.04.27.

A BMW Group Magyarország közel háromszáz ügyfele ismerkedhetett meg a bajor prémiumgyártó tisztán elektromos modelljeivel a 100% Charged – BMW Electric Tour keretében.

A BMW márkakereskedések közreműködésével szervezett országos roadshown professzionális instruktorok, azaz Walter Csaba és csapata vezetésével, valamint a BMW több márkanagykövete társaságában próbálhatták ki a BMW i modellcsaládjának tagjait a meghívott vendégek.

Tíz magyar BMW márkakereskedés szervezésében két héten át tesztelhették a bajor prémiumgyártó kiemelt ügyfelei a BMW tisztán elektromos modelljeit szerte az országban. Az április 10. és 24. között megrendezett roadshow állandó vendégei voltak a BMW i5 M60, a BMW i5 eDrive40 és a BMW iX M60 modellek, melyeket Walter Csaba és csapata támogatása mellett próbálhattak ki a résztvevők.

A roadshow résztvevői – a békéscsabai Glass, a fővárosi Budapest Motors és a Wallis Motor Pest, a budaörsi Rack Autó, a debreceni Magisz, a győri Leier Autó, a kecskeméti Linartech Autóház, a Miskolc Motors, a pécsi és kaposvári telephellyel rendelkező Schneider Autóház, valamint a szegedi Linartech Group márkakereskedések – minden városban komplex programmal várták a vendégeket. A bajor prémiumgyártó ügyfelei Tóth Péter, a BMW Group Magyarország elektromobilitás menedzserének előadásával kezdték a napot, majd Walter Csaba és instruktortársai segítségével ismerhették meg a BMW tisztán elektromos modelljeit, melyeket tesztvezetés keretében ki is próbálhattak. A tesztelhető modellek listáját az egyes márkakereskedések is kibővítették, így a vendégek megtapasztalhatták a BMW iX1, a BMW iX3, illetve a BMW i4 modellek által kínált vezetési élményt is a roadshow egyes állomásain.

„A 100% Charged – BMW Electric Tour programon közel háromszáz BMW ügyfél, partner és márkanagykövet vett részt, így az eseménysorozatot kimondottan sikeresnek értékeljük. Tavaly mind a globális, mind a magyarországi értékesítés 15%-a már tisztán elektromos modellekből állt. Idén célunk, hogy megerősítsük elektromos piaci jelenlétünket a prémium szegmensben, melyhez komoly segítség a vadonatúj BMW iX2 és a hamarosan elérhető BMW i5 Touring modell is, így a palettánk közel teljes spektrumában tudunk már elektromos alternatívát kínálni” – mondta el Mester András, a BMW Group Magyarország értékesítési vezetője.

További autós tartalmakért kövess minket Facebookon is!

 

 

Az oldal fő támogatója

 

2024.05.10
Tarts velünk és alakítsd a jövőd! Ezzel a mottóval indul idén szeptemberben immár nyolcadik....
2024.05.10
A kecskeméti rendőrök vádemelést javasolnak egy helyi lakos ellen, aki illegális módját választotta....
2024.05.10
- A Jaguar kulcsszerepet szán a budapesti fejlesztőközpontjának a következő évek globális....
2024.05.10
- A Mol-csoport 257,7 milliárd forint (718 millió dollár) tisztított kamat-, adófizetés és....
2024.05.10
A leggyakoribb hibák, amiket kerüljön el.   ..
2024.05.10
Kis híján árokba borult, de megmentette a helyzetet a ponyvás kisteher sofőrje - az eset tegnap dél....
2024.05.09
A HangZóna mai vendége Bognár Tamás a Porsche Hungaria kommunikációs vezetője. ..
2024.05.09
Az MTI helyszínről származó információja szerint az egyik oldalon elütöttek egy embert, aki....
2024.05.09
A Széchenyi Egyetemi Csoporthoz tartozó HUMDA Magyar Mobilitás-fejlesztési Ügynökség Zrt. Zöld....
2024.05.09
A kínai autópiacon tomboló árháború és szoros verseny rendkívüli leleményességre ösztönzi az....