- Hirdetés -

Ezeket a divatcikkeket keresik most a legtöbben a webáruházakban

|

- Hirdetés -

A több mint 4600 európai divatwebáruház termékeit katalogizáló, havi 47 millió látogatóval rendelkező GLAMI divatkereső és divatfelfedező oldal nyilvánosságra hozta friss elemzését, amely bemutatja, hogy március eleje óta melyek voltak a felhasználók által legkeresettebb termékek.

2024. április 24., Budapest - A GLAMI adatvezérelt vásárlási élményre építő techvállalat rendszeresen készít felméréseket és elemzéseket, amelyek azt vizsgálják, hogy hogyan változnak a fogyasztói szokások a divattrendek függvényében. A ruházati cikkek és kiegészítők online vásárlásához remek kiindulópontként szolgáló oldal most azt vizsgálta meg, hogy 2024 tavaszának legfontosabb divattrendjei tükrében hogyan nőtt az igény az egyes termékkategóriákra a felhasználók keresései alapján.

Idén visszatérnek a ’70-es évek

Az utóbbi időben egyértelműen látható tendencia, hogy a divat visszarepül a 70-es évekbe, és az ikonikus stílusok, színek és minták új életre kelnek a kifutókon. A 70-es évek divatját a kreativitás és az önkifejezés határozták meg, az ebben az évtizedben megjelenő stílusok között ott voltak a bőszárú farmernadrágok, a bohém mintás ruhák, a platform cipők és a hosszú szoknyák, melyek mind a szabadság és az individualitás szimbólumai voltak. Most, évtizedekkel később, ezek a stílusok újra előtérbe kerülnek, friss és modern megközelítésben. A bőszárú nadrágok mellett megjelennek a lenge, különféle szabású farmerok, miközben a bohém mintás ruhák egyre népszerűbbek lesznek a vintage darabok és a modern interpretációik között. A 70-es évek visszatérése a divatba nemcsak a stílusokban, hanem a színekben és a mintákban is megnyilvánul. Az élénk színek és a geometriai minták, melyek jellemzők voltak erre az évtizedre, most a 21. század ízlésvilágának megfelelően frissítve és modernizálva újra előtérbe kerülnek. Mindezt tökéletesen tükrözik a Glami.hu-n történő keresések: a legnagyobb növekedés a gyöngyös ékszerek és nyakláncok kategóriájában volt, ezekre a termékekre 100%-kal ugrott meg a keresések száma a tavalyi év azonos időszakához képest. Két másik kategória, amelyre most folyamatosan nő a kereslet az A-vonalú szoknyák (+106%), valamint az ovális napszemüvegek.

A luxus megjelenés

A divat mindig is a stílus és az egyediség kifejeződése volt. Nincs ez máshogy idén sem, amikor egy új trend hódítja meg az utcákat: az "expensive look", vagyis a luxus megjelenés. Ez a stílus nemcsak arról szól, hogy drága márkákat viselünk, hanem arról is, hogy olyan összeállításokat hozunk létre, amelyek minőségi és exkluzív benyomást keltenek. Az "expensive look" stílusának lényege az elegancia és a letisztultság. A minimalista darabok, az egyenes szabású ruhák és az egyszerű, de jól megválasztott kiegészítők mind hozzájárulnak ehhez a megjelenéshez. Fontos hangsúlyozni, hogy az "expensive look" nem feltétlenül jelenti azt, hogy drága márkákat kell viselnünk. Inkább a stílus és az összhatás a fontos, amely kifejezi a kifinomultságot és a magabiztosságot.

A romantika sosem megy ki a divatból

Idén tavasszal egy új trend hódítja meg a szíveket: a girlcore stílus. Ez a trend nemcsak a nőiességet ünnepli, hanem egy romantikus és álomszerű megközelítést is ad a divatnak. A romantika és a nőiesség ikonikus szimbóluma a csipke. Egy hosszú csipkeruhával vagy egy rövid csipkefelsővel kombinált farmerrel könnyedén megvalósítható a girlcore stílus. A romantikus outfitek elengedhetetlen része a pasztell árnyalatok használta, mint például a púder rózsaszín, a bézs vagy a halványkék, amelyek még inkább kiemelik a nőiességet és az álomszerű stílust. A virágos minta mindig is a romantika és az idill szimbóluma volt a divatban. Egy virágmintás ruhadarab, mint például egy virágos szoknya vagy egy virágos blúz segítségével könnyedén egy kis romantikát és bájt vihetünk az öltözékünkbe. A stílus népszerűségét 2024-ben jól érzékelteti a masnikra és rózsa mintákra történő keresések számának jelentős növekedése, utóbbi tekintetében 550%-kal nőtt az érdeklődés 2023 azonos időszakához képest.

A tenisz ihlette divat

A divat és a sport mindig szorosan összekapcsolódott, de most egy új trend hódítja meg a kifutókat és az utcákat: a tenisz inspirálta divat. Ebben a megjelenésben a klasszikus pólók és sportos szoknyák elengedhetetlenek. Egy egyszerű, de stílusos pólóval és egy lenge szoknyával könnyedén megvalósítható a sportos elegancia hangulata. A kiegészítők szintén fontos szerepet játszanak a tenisz inspirálta divatban. A sportos, de elegáns kiegészítők, mint például teniszpántok, baseball sapkák vagy akár teniszszoknyákat utánzó táska- és cipőstílusok még inkább kihangsúlyozzák az egyedi hangulatot az öltözékben. A tenisz ihlette divatban az élénk színek és a sportos minták is nagy hangsúlyt kapnak, mint például a csíkok vagy kockák, melyek óriási népszerűségnek örvendenek az irányzat követői között.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Telefonon próbálkoznak a leggyakrabban a kibercsalók

A hazai felnőtt lakosság többsége, 56 százaléka került már olyan helyzetbe, hogy interneten keresztül vagy bankok nevével visszaélve megpróbálták megkárosítani. A CIB Bank megbízásából készített friss reprezentatív felmérésből1 az is kiderül, hogy az áldozattá...

Már a kisvállalkozók is megmérhetik a karbonlábnyomukat

Új fejezet kezdődik a kis- és egyéni vállalkozások számára: egyre többen követelhetik meg a beszállítóiktól, hogy elkötelezettséget mutassanak a fenntarthatóság terén. A társadalom részéről is egyre nagyobb az igény, hogy a vállalkozások környezetvédelmi törekvései...

Nemzetközi elismerést kapott a magyar szakember

Kecsmár Zsuzsa, az Antavo Loyalty Cloud társalapítója és stratégiai vezetője nyerte idén a nívós „Év Embere” díjat a Dubaiban megrendezett International Loyalty Awards-on.Az évente megrendezett International Loyalty Awards a vásárlói hűség iparágán belüli kiválóságokat...

Új sorozat érkezett az RTL+-ra

Már elérhető az RTL+ előfizetői számára a Cápák árnyékában című sorozat első és második epizódja. A Diane Kruger és Donald Sutherland főszereplésével készült széria Magyarországon kizárólag a streamingszolgáltató kínálatában tekinthető meg. Lou Simms (Kiernan Shipka)...

Kiderült, mennyi idő jut politikai reklámokra

A Nemzeti Választási Bizottság (NVB) csütörtöki ülésén döntött az Európai Parlament (EP) magyar tagjainak választásán listát állító jelölőszervezetek politikai reklámjainak közzétételére rendelkezésre álló közszolgálati és RTL-es műsoridő felosztásáról. A választási eljárásról szóló törvény szerint...

Már két éve olvasgathatunk hirdetéseket a pizzánkra várva

Már több mint két éve hasznos szolgáltatással segíti a hirdetőket a foodora: a cégek a rendeléskövető képernyőn helyezhetnek el hirdetéseket, amelyeket addig lát a felhasználó, amíg a rendelt étele kiszállításra nem kerül. A megszokottól...

Nagy változásokkal jön idén a Magyar Mozgókép Fesztivál

Új névvel, új helyszínekkel és premierekkel érkezik idén a MOZ.GO, vagyis a Magyar Mozgókép Fesztivál. Az esemény keretében közel 100 filmet lehet majd megnézni és idén először még készülő alkotások kulisszatitkaiba is bepillanthatnak majd...

Újabb rádiós frekvenciapályázaton hirdettek győztest

Tovább sugározhat az eddig használt frekvencián a Kalocsai Rádió Bt., miután a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatanácsa május 7-i ülésén nyertesnek hirdette ki. A testület kommentátori megjegyzés miatt vizsgálta egy magyar bajnoki közvetítését,...

Sportos ügyféllel erősít a Best Ever

Az egész világon egyre sikeresebb olimpiai sportág hazai népszerűsítése céljából adott megbízást a Magyar Triatlon Szövetség a Best Ever ügynökségnek, amelyet az emlékezetes budapesti atlétikai vb szervezőbizottságának több tagja alapított. Több millió versenyzővel a...

TikTokon kampányol a SopronFest

Magyarország legújabb fesztiválja, a SopronFest május 11. és 19. között 75 helyszínen 300 programmal várja az érdeklődőket, a pünkösdi hosszú hétvégére pedig 60-70.000 vendéget várnak a Hűség Városába. A soproni utcák, terek, klubok, éttermek,...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Ilyen lesz a személyzet nélkül is működő magyar bolt

A tervek szerint már idén nyáron elindulnak az első távfelügyelt boltok Magyarországon. A technológia révén a hagyományos üzletek átalakítást követően személyzet jelenléte nélkül is nyitva tarthatnak, akár 24/7-es üzemmódban. A többek közt már Csehországban...

Telefonon próbálkoznak a leggyakrabban a kibercsalók

A hazai felnőtt lakosság többsége, 56 százaléka került már olyan helyzetbe, hogy interneten keresztül vagy bankok nevével visszaélve megpróbálták megkárosítani. A CIB Bank megbízásából készített friss reprezentatív felmérésből1 az is kiderül, hogy az áldozattá...

Már a kisvállalkozók is megmérhetik a karbonlábnyomukat

Új fejezet kezdődik a kis- és egyéni vállalkozások számára: egyre többen követelhetik meg a beszállítóiktól, hogy elkötelezettséget mutassanak a fenntarthatóság terén. A társadalom részéről is egyre nagyobb az igény, hogy a vállalkozások környezetvédelmi törekvései...

Nemzetközi elismerést kapott a magyar szakember

Kecsmár Zsuzsa, az Antavo Loyalty Cloud társalapítója és stratégiai vezetője nyerte idén a nívós „Év Embere” díjat a Dubaiban megrendezett International Loyalty Awards-on.Az évente megrendezett International Loyalty Awards a vásárlói hűség iparágán belüli kiválóságokat...

Új sorozat érkezett az RTL+-ra

Már elérhető az RTL+ előfizetői számára a Cápák árnyékában című sorozat első és második epizódja. A Diane Kruger és Donald Sutherland főszereplésével készült széria Magyarországon kizárólag a streamingszolgáltató kínálatában tekinthető meg. Lou Simms (Kiernan Shipka)...

Don't Miss

Morálisan jót tenni üzletileg is kifizetődő

„Aligha tekinthető felelősségvállalásnak - és etikusnak - az, amikor egy tízmilliós költségvetésű imázskampányt tessék-lássék „bekoszolunk” egy kis kutyasétáltatással” - nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Dr. Pintér Dániel Gergő, a BioTechUSA-cégcsoport vállalati kommunikációs, PR és CSR...

Keressük a legújabb technológiai megoldásokat – interjú Losonczi Balázzsal

A hatékonyság nem elsősorban pénz, sokkal inkább szakmai felkészültség kérdése – vallja Losonczi Balázs, a Pentacom ügyvezetője. A 2001-ben alapított digitális ügynökség lett az idei Marketing Diamond Awardson az Év Ügynöksége, ezzel kapcsolatban kérdeztük...

Fontos, hogy megőrizzük az önbizalmunkat – interjú Samu Zsófiával

Mire van szükség a karrier és a magánélet egyensúlyának megteremtéséhez, mennyire egyenlőek a nők és a férfiak karrierépítési lehetőségei Magyarországon – többek között ezekről kérdeztük Samu Zsófiát. A Samsung Electronics márkakommunikációs vezetője beszélt arról...

Elképesztő támogatást nyújthat a család – interjú Holló Mártával

Kihívásokat hozhat egy karrierútban a gyerekvállalás, a női szerepek mindennapos megoldása, ebben elképesztő támogatást nyújthat a család, ahogy nálam is történt – mondta el a Marketing&Media magazinnak Holló Márta. A Magyar Telekom vállalati kommunikációs...

Lakatos Zsófia: Soha nem bántam meg, hogy édesanyákat alkalmaztam

Hosszú távon nem lehet sikeres az a cég, amely elveszíti a női energiát és attitűdöt - véli Lakatos Zsófia. Az Emerald PR tulajdonos-ügyvezetője a Marketing&Media magazinnak adott interjúban beszélt arról, hogy mekkora kihívást jelent...