A divatmárka, melynek párizsi eseményén Érdi Mária, Pigniczki Fanni, Koch Máté és Manhercz Krisztián magyar olimpikonok is részt vettek, csapatit és sportolóit hivatott összekapcsolni egy központi design-történettel, amely minden egyes nemzet egyedi identitását hirdeti, miközben a sportolókban égő szenvedélyt is megjeleníti.

A ruházatot az Adidas kifejező betűtípusokkal és kidolgozott látványvilággal tervezte meg, ami 15 hivatalosan szponzorált csapat ruházatán is megjelenik majd. A magyarországi csapat ruházatát például átszövi majd a magyar zászló által inspirált három szín: a mentazöldet körbeveszi a viridián, a fehér és az élénkpiros árnyalatú mezőket – írja a közlemény. A színek keveredésével a teljes felület mintavilága, valamint az országspecifikus felirat a sportolókban lángoló tüzes szenvedély világát hivatottak életre kelteni.

A csapatviseletek mellett a vállalat egy 2024-es sportolói csomagot is piacra dob.

 

Olyan történt az Adidasszal, amire 30 éve nem volt példa

A német sportruházati óriás Adidas márciusban bejelentette, hogy több mint 30 év óta az első veszteséges évét könyvelte el, egyúttal figyelmeztetett, hogy az észak-amerikai eladások ismét csökkenni fognak, mivel az amerikai sportruházat-kiskereskedők az elmúlt időkben felhalmozták készleteiket.
Ha többre kíváncsi, itt olvashat tovább--->