járműgyártó

A Lamborghini megújítja arculatát

2024.04.25.

Több mint 20 év után megújult a márka logója és vizuális arculata – írja honlapján a német tulajdonban levő olasz sportautó gyártó.

 

Fotók: Lamborghini

Több mint 20 évvel a legutóbbi frissítés után az Automobili Lamborghini ismét megújítja történelmi logóját. Ez az átalakulás tükrözi a vállalat küldetését, a Driving Humans Beyond-ot, valamint a merész, kiszámíthatatlan és hiteles hozzátartozó jellemzőket. A mottó mögött az a hajlandóság, hogy mindig túllépjünk a határokon, normákon és konvenciókon.

A cég megjelenésének továbbfejlesztése zökkenőmentesen illeszkedik az Automobili Lamborghini Direzione Cor Tauri átfogó átalakítási folyamatába, amely meghatározza a vállalat új, a fenntarthatóságra és a szén-dioxid-mentességre összpontosító irányvonalát. Céljuk egy jövőorientált, generációkon átívelő szerződés megkötése, valamint az innováció és a fenntartható fejlődés ihletforrása és példaképe. Ennek fényében a Sant'Agata Bolognese-i autógyártó messzemenő változtatásokat hajt végre, amelyek nemcsak járműveire, hanem a teljes vállalati identitásra is kiterjednek, beleértve a vállalat kultúráját és értékeit is, és amelyek most szintén új külsőt kapnak.

A bemutatott és az összes hivatalos vállalati csatornán használt új logó nagyobb Lamborghini betűkkel és minimalista, de magabiztos színpalettával rendelkezik. A fehér és a fekete továbbra is a márka egyértelmű identitását szimbolizáló alaptónusok, a sárga és az új arany tónus pedig kiemelő színként szolgál. Az új logó a cég identitásának szerves részévé válik, és a készülő modelleket díszíti majd. Fontos változás a logó közepén látható ikonikus bikát is érinti: a cég digitális érintkezési pontjain most először jelenik meg külön a klasszikus címertől, hogy még jobban előtérbe kerüljön.

De a megújulás a márkaidentitás más területeire is kiterjed. Egy hivatalos Automobili Lamborghini betűtípust terveztek, amely összetéveszthetetlenül felveszi a járművek széleit és vonalait, és teljes összhangban van a Sant'Agata Bolognese autógyártó dizájnnyelvével. Ezen kívül van egy sor új szimbólum is, amelyeket a Centro Stile Lamborghinivel együttműködésben fejlesztettek ki, és először alkalmazzák következetesen az összes digitális márka érintkezési pontján.

A gyors és állandó változások idején az Automobili Lamborghini egy újratervezett logóval készül a jövőre, amely az innovációt és az elszántságot testesíti meg. Ez a stratégiai döntés zökkenőmentesen illeszkedik a Direzione Cor Tauri holisztikus változáshoz való hozzáállásába, és új szakaszt hirdet a vállalat pozíciójában.

 

Az oldal fő támogatója

 

2024.05.09
A VW az adminisztratív létszámot felmondási szerződésekkel akarja csökkenteni. Aki gyorsan dönt,....
2024.05.09
Magyarország európai gazdasági súlyát nagy mértékben növeli, hogy a BYD az autóbuszgyára után az....
2024.05.09
A világon elsőként a felső-ausztriai Laakirchenben, az autópálya melletti OMV-töltőállómáson....
2024.05.09
A Széchenyi István Egyetem, az ABZ Drone Kft. és a Cloud for Intelligent Airplace Zrt. (CloudIA)....
2024.05.09
Nem mindennapi teljesítmény büszke birtokosa egy budapesti Volkswagen Jetta és annak gazdája, Szűcs....
2024.05.09
Aki ellátogat a ZKW autóipari beszállító üzemébe, bepillantást nyerhet a raktárlogisztika jövőjébe....
2024.05.09
Lébény közelében egy szakaszon lassan halad a forgalom - írja csütörtökön délelőtt fél 11-kor a....
2024.05.09
A Continental a tavalyi évben először szállított gumiabroncsokat a világ tíz legnagyobb volumenű,....
2024.05.09
Tegnap írta alá az Audi Hungaria Iskolaközpont Győr – Audi Hungaria Deutsche Schule Győr és a....
2024.05.09
A Széchenyi Egyetemi Csoporthoz tartozó HUMDA Magyar Mobilitás-fejlesztési Ügynökség Zrt. három....