- Hirdetés -

Ha ezekre figyelünk, később merül le a mobilunk

|

- Hirdetés -

Érdemes figyelni arra, hogy miként tudjuk a leghatékonyabban kihasználni az üzemidőt, hogy még véletlenül se merüljön le okostelefonunk.

Szabályozzuk a fényerőt – Akkumulátorunkat – és persze szemünket is – jobban kímélhetjük, ha megfelelően állítjuk be a telefon fényerejét. Nagyobb napfényben segíti a láthatóságot a magasabb fokozat, de sötétben ez felesleges. A HONOR készülékei szerencsére a napszak változásával együtt automatikusan kalibrálják a fényerőt, de mi magunk is szabályozhatjuk, hogy ne merítsük telefonunkat.

Kalibráljuk a kijelző záróképernyőjét – A záróképernyő hasznos információkat tud megjeleníteni: például az időt vagy a beérkezett üzeneteket, értesítéseket. Sőt, látványos képeket, animációkat is megjeleníthetünk, ezek azonban van, hogy feleslegesek. Ha egész nap zsebünkben, táskánkban van a telefon, és csak ritkán tekintünk rá, célszerű lehet kikapcsolni egyes funkciókat, majd beállítani őket ismét, ha szükségünk van rájuk.

Állítsuk be az automatikus lezárást – Könnyen előfordulhat, hogy böngészés, üzenetváltás után letesszük a telefonunkat, de nem zárjuk le. A biztonsági okok mellett az energiatakarékosság szempontjából is hasznos lehet rövidre állítani az automatikus képernyőzárat, egyrészt hogy illetéktelenek ne férjenek hozzá telefonunkhoz, másrészt az akkumulátor se merüljön annyira gyorsan.

Kapcsoljuk ki a Wi-Fi-t, Bluetooth-t vagy mobiladatokat – még ha nem is használjuk okostelefonunkat, az folyamatosan jeleket küld és fogad. Előfordulhat, hogy nincs szükségünk erre – nem várunk hívást, üzenetet –, vagy épp olyan helyen vagyunk, ahol mindennek nincs jelentősége. Ilyenkor (például egy moziban vagy egy színházi előadás előtt) célszerű kikapcsolni a Wi-Fi-t, a mobiladatokat vagy a Bluetooth-t, illetve esetleg repülő üzemmódra állítani a készüléket, ezzel is minimalizálva a fogyasztást.

Álljunk energiatakarékos módra – A HONOR készülékei számos hasznos energiatakarékossági funkcióval bírnak, amiket a beállításoknál érhetünk el. Ezek korlátozhatják a hálózati kapcsolatokat, a szinkronizálást, a helymeghatározást, vagy csökkenthetik a képfrissítési rátát. Egy hasznos ábrán keresztül láthatjuk a fogyasztást és azt, hogy mely alkalmazások mennyi energiát követelnek meg – és le is állíthatjuk ezeket.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Sikeresen nyomozott az EJI

Az Előadóművészi Jogvédő Iroda Egyesület (EJI) jelentős erőforrásokat mozgósít a jogdíjak begyűjtése mellett a jogosultak beazonosítására is. A szükséges adatok hiánya miatt ugyanis előfordul, hogy előadók kimaradhatnak a felosztásokból. A most lezárt jogosultkutatás keretei...

Kevés fiatal sportol rendszeresen

Csak minden ötödik fiatal sportol rendszeresen, pedig 72 százalékuk szerint fontos a rendszeres testmozgás - többek között ez derül ki a Nemzetközi Olimpiai Bizottság (NOB), valamint az olimpiai és paralimpiai mozgalom globális biztosítási partnere,...

Rúzsa Magdi volt a menő a hazai rádióknál

Összesen 103 év és kilenc hónapnyi adást sugároztak a magyarországi rádiók 2023. január 1-jétől december 31-ig – derült ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) legfrissebb kutatásából, amely a magyar rádiók 2023-as zenei...

A sportmarketingben az innováció visz előre – interjú Bánhegyi Zsófiával

Nem kevesebbet szeretnénk, mint Magyarországon a nagyvállalati hirdetők között a legjobbnak lenni, a közösségi médiától a kampányaktivitásig a sportmarketing területén – mondja Bánhegyi Zsófia. A Szerencsejáték Zrt. kereskedelmi igazgatójával Szoboszlai Dominik elhappolásáról, a magyar...

Idén is meghirdette újságírói pályázatát az Európai Parlament

Az Európai Parlament május 3-án, a sajtószabadság világnapján hivatalosan kihirdette a Daphne Caruana Galizia újságírói díj idei pályázatát.   A díjjal a Parlament a kiemelkedő újságírói teljesítményt kívánja elismerni. Évente ítéli oda azoknak az újságíróknak, akik...

Megdöbbentő, mekkora kárt okoznak a zsarolóvírusok

Közzétette éves “State of Ransomware 2024” felmérési jelentését a Sophos kiberbiztonsági cég, amely szerint a medián váltságdíj-kifizetés 500%-kal nőtt az elmúlt évben az előzőhöz képest. A váltságdíjat kifizető szervezetek átlagosan 2 millió dolláros kifizetést...

A Republic Grouppal kampányol a Számlázz.hu

A meghatározó fintech vállalat legújabb kampányát a koncepciótól a produkcióig a Republic Group csapata koordinálta. A kreatívok outdoor és digitális felületeken, vagyis épülethálón, óriásplakátokon, citylightokon és online platformokon is feltűnnek majd május 1. és...

Így állnak a bankok a mesterséges intelligencia hasznosításával

A bankok mindössze 6%-a készített ütemtervet a mesterséges intelligencia tömeges méretű kiaknázására. Míg a banki alkalmazottak tárt karokkal fogadják az MI beépítését, a bankok nehezen integrálják azt. A lakossági bankok mindössze 4%-a áll készen arra,...

Újabb lépés az online platformok visszaélései ellen

Az Európai Bizottság elindította a digitális szolgáltatásokról szóló jogszabály és a digitális piacokról szóló jogszabály visszaélést bejelentő személyekre vonatkozó eszközeit. Az eszközök lehetővé teszik az egyének számára, hogy a megtorlástól való félelem nélkül olyan információkat...

Jön a randizós sorozat folytatása a TLC-re

Visszatér a TLC-re a popkulturális szenzációvá vált MILF Manor című (korábban Szingli Anyák Paradicsoma néven volt elérhető) provokatív randizós sorozat. A szexi, sikeres MILF-ek új csapata keresi a szerelmet az új évadban, amely egy...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Különleges olimpiai kampánnyal készült a Visa

Összeállt a 2024-es párizsi olimpiai játékok Team Visa csapata, amelyben a világ minden tájáról összesen 136 sportoló kapott helyet. Közülük a régióból hét sportoló vesz részt a Visa új kampányában, akik különleges módon közvetítik...

Sikeresen nyomozott az EJI

Az Előadóművészi Jogvédő Iroda Egyesület (EJI) jelentős erőforrásokat mozgósít a jogdíjak begyűjtése mellett a jogosultak beazonosítására is. A szükséges adatok hiánya miatt ugyanis előfordul, hogy előadók kimaradhatnak a felosztásokból. A most lezárt jogosultkutatás keretei...

Kevés fiatal sportol rendszeresen

Csak minden ötödik fiatal sportol rendszeresen, pedig 72 százalékuk szerint fontos a rendszeres testmozgás - többek között ez derül ki a Nemzetközi Olimpiai Bizottság (NOB), valamint az olimpiai és paralimpiai mozgalom globális biztosítási partnere,...

Rúzsa Magdi volt a menő a hazai rádióknál

Összesen 103 év és kilenc hónapnyi adást sugároztak a magyarországi rádiók 2023. január 1-jétől december 31-ig – derült ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) legfrissebb kutatásából, amely a magyar rádiók 2023-as zenei...

A sportmarketingben az innováció visz előre – interjú Bánhegyi Zsófiával

Nem kevesebbet szeretnénk, mint Magyarországon a nagyvállalati hirdetők között a legjobbnak lenni, a közösségi médiától a kampányaktivitásig a sportmarketing területén – mondja Bánhegyi Zsófia. A Szerencsejáték Zrt. kereskedelmi igazgatójával Szoboszlai Dominik elhappolásáról, a magyar...

Don't Miss

Keressük a legújabb technológiai megoldásokat – interjú Losonczi Balázzsal

A hatékonyság nem elsősorban pénz, sokkal inkább szakmai felkészültség kérdése – vallja Losonczi Balázs, a Pentacom ügyvezetője. A 2001-ben alapított digitális ügynökség lett az idei Marketing Diamond Awardson az Év Ügynöksége, ezzel kapcsolatban kérdeztük...

Fontos, hogy megőrizzük az önbizalmunkat – interjú Samu Zsófiával

Mire van szükség a karrier és a magánélet egyensúlyának megteremtéséhez, mennyire egyenlőek a nők és a férfiak karrierépítési lehetőségei Magyarországon – többek között ezekről kérdeztük Samu Zsófiát. A Samsung Electronics márkakommunikációs vezetője beszélt arról...

Elképesztő támogatást nyújthat a család – interjú Holló Mártával

Kihívásokat hozhat egy karrierútban a gyerekvállalás, a női szerepek mindennapos megoldása, ebben elképesztő támogatást nyújthat a család, ahogy nálam is történt – mondta el a Marketing&Media magazinnak Holló Márta. A Magyar Telekom vállalati kommunikációs...

Lakatos Zsófia: Soha nem bántam meg, hogy édesanyákat alkalmaztam

Hosszú távon nem lehet sikeres az a cég, amely elveszíti a női energiát és attitűdöt - véli Lakatos Zsófia. Az Emerald PR tulajdonos-ügyvezetője a Marketing&Media magazinnak adott interjúban beszélt arról, hogy mekkora kihívást jelent...

Liptay Gabriella: Nem érdemes „csak” karrierben gondolkozni

Talán nem is érdemes „csak” karrierben gondolkozni, sokkal inkább a kiegyensúlyozott, értelmes célok által meghatározott felelős élet vagy életvezetés lehet a megoldás – véli Liptay Gabriella. A KPMG in Hungary marketing- és kommunikációs igazgatója...