Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Az elégedett ügyfél a hűséges ügyfél

civishir.hu | 2024. 04. 24. | 17:54:03
XXX
Az elégedett ügyfél a hűséges ügyfél
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Ha egy ügyfélszolgálat gyors és hatékony, a vevő elégedett lesz a márkával. Posztol, pontoz, értékel, és újra vásárol. Ebből az egyenletből a vállalkozás mindig sikeresen kerül ki. De pontosan mi az, amit szeret egy ügyfél? 

A cég üzenetét közvetítik

A gyors válasz valójában jelzés a vevő felé. Azt üzeni, hogy a vállalat tiszteli az idejét és komolyan veszi a problémáját. 

Az elismerést nem adják ingyen, az elégedettséget csak a legmagasabb igényeket kiszolgáló szakszerű és pontos válaszokkal lehet kiérdemelni. Ebben egy tapasztalt szolgáltató stratégiai partnerséget kínál a cégeknek, bármelyik ágazatról, szektorról legyen szó. 

A mai üzleti világban az idő pénz, még a vevők számára is. A ConnectYOU Call Center csapata jól tudja, hogy minden másodperc, amelyben a hívó fél a válaszra vár, csökkentheti az ügyfélelégedettséget.

Szolgálatban a technológia

A technológiai eszközök, például a mesterséges intelligencia alapú chatbotok okos alkalmazása elengedhetetlen egy elégedettséget prioritásként kezelő szolgáltatónál. A munkatársak csak úgy tudnak jobban teljesíteni, ha az egyszerűbb ügyek azonnali kezelése mellett a bonyolultabb problémákra is koncentrálhatnak. 

A gyors válaszok nem lehetnek felületesek, ugyanakkor a minőségi megoldások sem vehetnek el órákat. A call centernek ezért a változásokhoz kell igazítania a folyamatait, oktatnia a kollégáit. Ha mindez egyensúlyba kerül, erősödik az általa képviselt vállalat hírneve és ez kiemeli a versenytársak közül.

A képzés szerepe

A mesterséges intelligencia alkalmazásával azt is el lehet érni, hogy a vevők úgy érezzék, mintha kitalálták volna a gondolataikat. A visszajelzések elemzése segít a munkatársaknak abban, hogy személyre szabott megoldásokat kínáljanak.

A munkakultúra is fontos szempont lehet. Hiszen a dolgozók motiváltsága a feltétele annak, hogy elköteleződjenek az ügyfélkiszolgálás minőségének javítása mellett, és érezzék a szerepüket egy-egy cég sikerében. 

Készségek és képességek

A gyorsaság és a hatékonyság mellett az ügyfélélmény szempontjából az is fontos, hogy gördülékeny-e a kapcsolatfelvétel és az interakció. 

Sok múlik az ügyintézők kommunikációs készségén, együttérző képességén, és hogy mennyire értelmezik az elvárások szerint a beérkező jelzéseket. Hogy nem csak reagálnak a hívásokra, hanem proaktívan kezelik azokat, figyelembe véve az egyéni preferenciákat is.

A hosszú távú siker garanciái

Egy jól működő, ügyfélközpontú call center nem rövid életű elégedettséget, hanem hosszú távú hűséget generál. Növeli a hajlandóságot a szolgáltatások újbóli igénybevételére, és arra ösztönzi a vevőket, hogy ajánlják őket másoknak is. 

Így válik a call center segítségével a vevőből előbb elégedett, majd hűséges ügyfél, aki a vállalati növekedés záloga lehet.

Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Menczer: „mi magyarbarát politikát folytatunk”
Menczer: „mi magyarbarát politikát folytatunk”
A kommunikációs igazgató szerint a tét óriási.
Gazdaság
Nagy Márton: szükség van a kínai kapcsolatokra
Azt mondta, erősíteni kell a két ország közötti együttműködést.
Tervezhetik a debreceni óriás kamionparkolót
Az egyik cég négyszer annyit kért volna a munkáért, mint a nyertes.
A kormány is örül az üzemanyagár-csökkenésnek
Újabb 4-4 forinttal csökken a benzin és a gázolaj nagykereskedelmi ára.
Támogatott tartalom
Rangos szakmai díjjal ismerték el a debreceni orvos munkáját
Rangos szakmai díjjal ismerték el a debreceni orvos munkáját
Furka Andrea a Richter Érdemérem különdíját kapta. .
Villás Galéria: kincsek kalapács alatt
Villás Galéria: kincsek kalapács alatt
Ismét festmény- és műtárgyárverést tartanak Debrecenben.
AI-ok randiznak a Betone új podcastjában
AI-ok randiznak a Betone új podcastjában
A Betone kiderítette, elveheti-e az AI az kreatív szakemberek munkáját.