A Wizz Air utasai Barcelonából szerettek volna hazajutni hétfő éjszaka, azonban a gép nem hagyta el a repteret. Az Index egy olvasójának beszámolója szerint a légitársaság azt közölte, hogy minden tőlük telhetőt megtettek, még akkor is, ha az eset nem az ő hibájukból történt.

Kyiv,,Ukraine,-,June,22,,2017:,Wizzair,Airbus,A320,In
Utasok ragadtak Barcelonában a rendkívüli időjárás miatt /  Fotó: Shutterstock

Hétfő éjjel a Barcelonából Budapestre induló járat késéséről már napközben sms-t kaptak a Wizz Air utasai.

A járatot végül nem sokkal éjfél után törölték, de egy szintén hazautazni kívánó olvasó szerint ezt a légitársaság úgy kommunikálta, mintha továbbra is csak késésről lenne szó, 

és az új menetrend szerint a gép kedd délután indulna. A reptéri alkalmazottak még éjjel fél 2-kor sem tudták elhelyezni az utasokat a szállodai szobákban, ezért a magyar utasok együtt várakoztak az ügyintézésre. 

Korábban megírtuk, hogy erősen zárták a telet az európai diszkont-légitársaságok, a szektor két meghatározó szereplője, a Ryanair és a Wizz Air is jóval több utast szállított februárban, mint tavaly. Váradi József, a Wizz Air vezérigazgatója a Világgazdaságnak adott korábbi interjúban arról beszélt, hogy 

nem tört meg az emberek utazási kedve, de nem mindenki hajlandó a magas jegyárakat megfizetni. 

„Ez nyilván az előnyünkre válik, mert mi lényegesen kedvezőbb feltételekkel és alacsonyabb árakkal tudunk repülőjegyeket kínálni az utazni vágyóknak” – hangsúlyozta a cégvezér lapunknak. 

Törölték a járatot, visszakaphatom a pénzem?

A reptéri káosz idején érdemes feltenni a kérdést, mire vagyunk jogosultak járattörlés esetén.