Facebook;hirdetés;megafon;Magyar Péter;kegyelmi botrány;

2024-04-22 14:09:00

Egy hónap alatt 200 milliót tapsolt el Facebook-hirdetésekre a Megafon, ennél többet csak a 2022-es választást megelőző hetekben költött

 Akkor 266 millió forint volt a számla.

Március 21. és április 19. között összesen 199 403 631 forint ment el a Megafon-influenszerek hirdetéseire, szám szerint 348 darabra – derül ki a Telex összesítéséből.

Ennél többet csak a 2022-es választás előtti négy hétben költöttek el a Facebookon, akkor 266 millió forint volt a választás előtti négy hét költése.

A portál megjegyzi, a Megafon központ a kegyelmi botrány és Magyar Péter színre lépése óta jelentős összegeket költ, korábban 143 millió forint volt a havi költési számlája. Ez tehát most még tovább emelkedett.

A Meta Hirdetéstár-jelentése szerint a CÖF-CÖKA 93,2 millió forintot költött ebben az időszakban 104 darab hirdetésre.