A SkyShowtime április 23-án, kedden indítja útjára új előfizetési csomagját, melyben kettészedik a Standard előfizetést: az eddigi 1999 forintos csomag keddtől „Standard előfizetés reklámokkal” néven lesz elérhető. Az eddigi hirdetésmentes alapcsomag holnaptól „Standard Plusz”-ként lesz megtalálható 2799 forinttért.
Az új csomag a SkyShowtime összes, több mint húsz piacán egyszerre vezetik be.
A „Standard előfizetés reklámokkal” csomagban óránként átlagosan négy-öt perc hirdetés lesz.
A SkyShowtime olyan közönségkedvenc sorozatokkal és filmekkel rendelkezik, mint
- a Yellowstone,
- a Halo,
- Star Trek: Discovery,
- az Oppenheimer
- és Mission Impossible – Leszámolás – első rész.
A SkyShowtime és a Paramount Advertising International továbbá bejelentette, hogy a Paramount kizárólagos megállapodást kötött a SkyShowtime hirdetési értékesítéseinek kezelésére valamennyi piacán. Az együttműködés révén a SkyShowtime és a Paramount globális hirdetésértékesítési üzletága egységes hozzáférést kínál a világ vezető hirdetőinek a hirdetési prémiumhelyekhez több mint húsz európai piacon.
2024 elején a SkyShowtime volt az egyik legtöbb magyar előfizetővel rendelkező streamingplatform, mivel sokan lecsaptak a 999 forintos kezdőárra. Februárban viszont áremelkedés következett, amellyel már előkészítették a most megjelenő, hirdetésekkel megtűzdelt csomagot, ez pedig sokak lelkesedését elvette, mert nem értették a változást. Idén amúgy is nagy változás várható a streaming világában, ugyanis a negyedéves jelentések szerint
a streaming bevételei megelőzik majd a hagyományos tévé-előfizetéseket.
A folyamatos növekedés nem feltétlen az előfizetők számnak gyarapodásából, hanem a szolgáltatások árának emeléséből és a mind több hirdetésből adódik.