Belföld

Többet költött a Facebookon hirdetésekre a Megafon, mint a szlovák politikai szereplők együttvéve

rtl.hurtl.hu

2024. április 20. 12:39

Elképesztő pénzt fizetett hirdetésekért a kormány propagandagépezete.

Az EU 27 tagállamából Magyarországon a hatodik legmagasabb összeget, több mint 2,1 millió eurót költötték „társadalmi kérdésekről, politikáról vagy választásokról” szóló hirdetésekre, Németország, Olaszország, Belgium, Lengyelország és Svédország után, írja a Lakmusz.

A Megafon közel 298 millió forintot (764 ezer eurót) költött politikai hirdetésekre 90 nap alatt, ez magasabb összeg, mint amit néhány európai országban összesen politikai hirdetésre fordítottak.

A CÖF Magyar Pétert lejárató videója volt az egész Európai Unióban a legdrágább Google-hirdetése év elejétől számítva. Magyarországon lakosságszám arányában csak Dánia és Svédország előzte meg a politikai hirdetésekben való költekezésben.

A Megafon hadjárata rögtön Novák Katalin köztársasági elnök és Varga Judit lemondása után megkezdődött:


Nyitókép: Bohár Dániel. Fotó: MTI/Veres Nándor

#Belföld#megafon#facebook#hirdetés#kormány#propaganda

Címlapról ajánljuk