- Hirdetés -

Hétfőn indul az első közösségi talkshow

|

- Hirdetés -

Készülj fel az inspiráló beszélgetésekre, hétfőn 21 órakor ugyanis érkezik hazánk első közösségi talkshowja, a Ki vele! A WMN és VIASAT3 közös műsorának két moderátora, Csepelyi Adrienn és Krajnyik Cintia nem félnek megragadni az alkalmat, hogy az elkövetkezendő 8 hétben tabunak számító témákat hozzanak el a nézők számára. A talkshow első adásában Esztergályos Cecília, Kiss Gergely és Valkai Anna, Orvos-Tóth Noémi, valamint Nyáry Luca véleményét hallhatjuk majd a hosszútávú monogámia, a házasság és kapcsolatok témakörben, D. Tóth Kriszta Breakout Room bejátszójában pedig Járai Máté és Járai Kíra lesz a vendég. Nyitott kapcsolat, (többszörös) válás, hosszú házasság, ifjú szerelem – minden terítékre kerül.

Április 22-én 21 órakor, közvetlenül az Adom a napom után debütál a VIASAT3 és a WMN közös, gondolkodva szórakoztató műsora, a Ki vele! A Show&Game gyártásában készülő formátum 8 héten keresztül minden hétfőn egy teljes órát kínál arra, hogy olyan kérdéseket feszegessünk közösen, amiket egyébként többnyire nem merünk.

„A Ki vele! műfaji meghatározása, közösségi talkshow. Szerintem ez csodálatosan összefoglalja a műsor lényegét. Egyrészt, benne van, hogy beszélgetünk valamiről, akár olyan témákról is, amiket egyébként nem biztos, hogy főműsoridőben mélységében szoktak érinteni. Másrészt pedig, közösségi. Számomra mindig is nagyon fontos volt, hogy ha nem is értünk éppen egyet valamiben, akkor is tudjunk kulturáltan beszélni róla, hogy kinek mi az álláspontja” – mondta Csepelyi Adrienn, a Ki vele! moderátora.

A dinamikus talkshowban D. Tóth Kriszta és a WMN szerkesztőségi tagjai – Csepelyi Adrienn, Krajnyik Cintia, D. Tóth András és Fegyverneky Sándor – mellett hazai hírességek, valamint szakértők osztják meg egymással és velünk a gondolataikat. A téma közös, a vélemények gyakran különbözőek. A beszélgetéseket pedig tovább színesíti D. Tóth Kriszta saját, előre felvett videós szegmense, a Breakout Room, amelyben minden alkalommal egy nem hétköznapi vendéggel készít interjút, majd ezt ütközteti a vendégek véleményével a stúdióban.

Az első epizódban Esztergályos Cecília, Orvos-Tóth Noémi, Nyáry Luca, valamint Kiss Gergely és felesége, Valkai Anna beszélgetnek majd a hosszú távú kapcsolatok, monogámia, házasság témakörben, a Breakout Room vendégei pedig a vállaltan nyitott házasságban élő Járai Máté és Járai Kíra lesznek, így minden nézőpont képviseltetve lesz.

„Szerintem a műsorban az az egyik legérdekesebb, hogy olyan témákat emelünk be, amelyek felrázzák a közgondolkodást, és amelyekről izgalmas lesz beszélgetni akár egy baráti társaságban, otthon családi körben, vagy szakmai közegekben. Mindenképpen szempont lesz az is, hogy ezeket a témákat kicsit közelebb hozzuk az emberekhez, és ledöntsük azokat a sztereotípiákat, előítéleteket, amelyek körbelengik őket” – tette hozzá Krajnyik Cintia, a talkshow másik műsorvezetője.

Ki vele! 1. évad: április 22-től minden hétfőn 21:00-kor a VIASAT3-on.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A sportmarketingben az innováció visz előre – interjú Bánhegyi Zsófiával

Nem kevesebbet szeretnénk, mint Magyarországon a nagyvállalati hirdetők között a legjobbnak lenni, a közösségi médiától a kampányaktivitásig a sportmarketing területén – mondja Bánhegyi Zsófia. A Szerencsejáték Zrt. kereskedelmi igazgatójával Szoboszlai Dominik elhappolásáról, a magyar...

Idén is meghirdette újságírói pályázatát az Európai Parlament

Az Európai Parlament május 3-án, a sajtószabadság világnapján hivatalosan kihirdette a Daphne Caruana Galizia újságírói díj idei pályázatát.   A díjjal a Parlament a kiemelkedő újságírói teljesítményt kívánja elismerni. Évente ítéli oda azoknak az újságíróknak, akik...

Megdöbbentő, mekkora kárt okoznak a zsarolóvírusok

Közzétette éves “State of Ransomware 2024” felmérési jelentését a Sophos kiberbiztonsági cég, amely szerint a medián váltságdíj-kifizetés 500%-kal nőtt az elmúlt évben az előzőhöz képest. A váltságdíjat kifizető szervezetek átlagosan 2 millió dolláros kifizetést...

A Republic Grouppal kampányol a Számlázz.hu

A meghatározó fintech vállalat legújabb kampányát a koncepciótól a produkcióig a Republic Group csapata koordinálta. A kreatívok outdoor és digitális felületeken, vagyis épülethálón, óriásplakátokon, citylightokon és online platformokon is feltűnnek majd május 1. és...

Így állnak a bankok a mesterséges intelligencia hasznosításával

A bankok mindössze 6%-a készített ütemtervet a mesterséges intelligencia tömeges méretű kiaknázására. Míg a banki alkalmazottak tárt karokkal fogadják az MI beépítését, a bankok nehezen integrálják azt. A lakossági bankok mindössze 4%-a áll készen arra,...

Újabb lépés az online platformok visszaélései ellen

Az Európai Bizottság elindította a digitális szolgáltatásokról szóló jogszabály és a digitális piacokról szóló jogszabály visszaélést bejelentő személyekre vonatkozó eszközeit. Az eszközök lehetővé teszik az egyének számára, hogy a megtorlástól való félelem nélkül olyan információkat...

Jön a randizós sorozat folytatása a TLC-re

Visszatér a TLC-re a popkulturális szenzációvá vált MILF Manor című (korábban Szingli Anyák Paradicsoma néven volt elérhető) provokatív randizós sorozat. A szexi, sikeres MILF-ek új csapata keresi a szerelmet az új évadban, amely egy...

Ezekre a régiségekre kattantak rá a vaterázók

Jelentős átalakulást tapasztalt a Vatera az online piacterének régiségek licitjeire, eladásaira kialakított részlegében. Bár a régi bútorok, vázák, festmények vagy épp étkészletek továbbra is népszerűek, az élre tört a vintage elektronika (például magnókazetták), de...

Így alakul a behozott használt autók forgalma

Áprilisban a DataHouse adatai szerint 8 917 import használt személyautó kapott hazai rendszámot, ami az egy évvel ezelőtti értékhez (8 173) képest több mint 9 százalékos növekedést jelent. Az év eddigi részének számaiból ugyanakkor...

Új szekciót indított az eMAG

Az eMAG Magyarország üzlet az üzletben koncepció jegyében útjára indított Hajápolás és sminkszekciójában több mint 70 ezer-féle hajápolási- és sminkterméket, hajformázó eszközöket kínál, a férfiakat célzó szekciójában pedig több mint hétezer férfikozmetikum és kiegészítő...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Rúzsa Magdi volt a menő a hazai rádióknál

Összesen 103 év és kilenc hónapnyi adást sugároztak a magyarországi rádiók 2023. január 1-jétől december 31-ig – derült ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) legfrissebb kutatásából, amely a magyar rádiók 2023-as zenei...

A sportmarketingben az innováció visz előre – interjú Bánhegyi Zsófiával

Nem kevesebbet szeretnénk, mint Magyarországon a nagyvállalati hirdetők között a legjobbnak lenni, a közösségi médiától a kampányaktivitásig a sportmarketing területén – mondja Bánhegyi Zsófia. A Szerencsejáték Zrt. kereskedelmi igazgatójával Szoboszlai Dominik elhappolásáról, a magyar...

Idén is meghirdette újságírói pályázatát az Európai Parlament

Az Európai Parlament május 3-án, a sajtószabadság világnapján hivatalosan kihirdette a Daphne Caruana Galizia újságírói díj idei pályázatát.   A díjjal a Parlament a kiemelkedő újságírói teljesítményt kívánja elismerni. Évente ítéli oda azoknak az újságíróknak, akik...

Megdöbbentő, mekkora kárt okoznak a zsarolóvírusok

Közzétette éves “State of Ransomware 2024” felmérési jelentését a Sophos kiberbiztonsági cég, amely szerint a medián váltságdíj-kifizetés 500%-kal nőtt az elmúlt évben az előzőhöz képest. A váltságdíjat kifizető szervezetek átlagosan 2 millió dolláros kifizetést...

A Republic Grouppal kampányol a Számlázz.hu

A meghatározó fintech vállalat legújabb kampányát a koncepciótól a produkcióig a Republic Group csapata koordinálta. A kreatívok outdoor és digitális felületeken, vagyis épülethálón, óriásplakátokon, citylightokon és online platformokon is feltűnnek majd május 1. és...

Don't Miss

Keressük a legújabb technológiai megoldásokat – interjú Losonczi Balázzsal

A hatékonyság nem elsősorban pénz, sokkal inkább szakmai felkészültség kérdése – vallja Losonczi Balázs, a Pentacom ügyvezetője. A 2001-ben alapított digitális ügynökség lett az idei Marketing Diamond Awardson az Év Ügynöksége, ezzel kapcsolatban kérdeztük...

Fontos, hogy megőrizzük az önbizalmunkat – interjú Samu Zsófiával

Mire van szükség a karrier és a magánélet egyensúlyának megteremtéséhez, mennyire egyenlőek a nők és a férfiak karrierépítési lehetőségei Magyarországon – többek között ezekről kérdeztük Samu Zsófiát. A Samsung Electronics márkakommunikációs vezetője beszélt arról...

Elképesztő támogatást nyújthat a család – interjú Holló Mártával

Kihívásokat hozhat egy karrierútban a gyerekvállalás, a női szerepek mindennapos megoldása, ebben elképesztő támogatást nyújthat a család, ahogy nálam is történt – mondta el a Marketing&Media magazinnak Holló Márta. A Magyar Telekom vállalati kommunikációs...

Lakatos Zsófia: Soha nem bántam meg, hogy édesanyákat alkalmaztam

Hosszú távon nem lehet sikeres az a cég, amely elveszíti a női energiát és attitűdöt - véli Lakatos Zsófia. Az Emerald PR tulajdonos-ügyvezetője a Marketing&Media magazinnak adott interjúban beszélt arról, hogy mekkora kihívást jelent...

Liptay Gabriella: Nem érdemes „csak” karrierben gondolkozni

Talán nem is érdemes „csak” karrierben gondolkozni, sokkal inkább a kiegyensúlyozott, értelmes célok által meghatározott felelős élet vagy életvezetés lehet a megoldás – véli Liptay Gabriella. A KPMG in Hungary marketing- és kommunikációs igazgatója...