Mészáros Lőrinc ezzel a lépéssel mindenkit meglepett, lecsapott a legendás baba-mama üzletláncra
Mészáros Lőrinc megvásárolta a Brendont.
- közölte a Mészáros Csoport, és hozzátette, hogy "az akvizíció elsődleges célja, hogy a márka magyar kézben maradjon, működése hosszútávon biztosított legyen, megőrizze annak értékét, és a Mészáros csoportban rejlő lehetőségek kihasználásával jelentős külföldi terjeszkedésbe kezdhessen a már meglévő szlovákiai operációja mellé".
A 24.hu kiemelte, hogy ezzel a Mészáros Csoport egy új, ám annál fontosabb tevékenységi körrel bővül, ami koncepcióját tekintve közel áll az üzletfilozófiánkhoz: prioritást élvez a gyermekek, családok iránti elkötelezettség és felelősségvállalás.
Az 1993-ban alapított Brendon Magyarországon 18 üzlethelyiséget üzemeltet, a baba-mama termékek kereskedelmére specializálódott áruházak között piacvezető helyet foglal el.
Konszolidált árbevétele 2022-ben meghaladta a 15 milliárd forintot, alkalmazottainak száma több mint 300 fő.
Elindult a Naphire.hu YouTube-csatornája, iratkozzon fel a legfrissebb videóinkért!
Kapcsolódó cikkek
- Magyar Péter totálisan kiborított egy magyar politikust Nem mindenki örül annak, hogy Magyar Péter pártja a fővárosban saját listát állít.
- Magyar Péter ledobta az atomot: minden, amit tudni kell a Tisza Párt budapesti polgármesterjelöltjeiről, rövidesen kiderül Nagy bejelentésre készül a politikus.
- Megdöbbentő: ezek a magyarok kedvenc használtautó-márkái A magyarországi használtautó-piacon jelenleg az alsó-közép kategória a legnépszerűbb, az élen még a korábbi évtizedek hagyományosan erős márkái állnak, azonban már látható, hogy középtávon a most feltörekvő márkák lesznek keresettek - vélekedik Tóth Péter, a Das WeltAuto Centrum Budaörs értékesítési igazgatója.
- Elszabadult a pokol, irgalmatlan, ami az M1-esen történik Torlódik a forgalom az M1-esen a Győr térségében, nem is kicsit.