szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Árat emel a kormányzati kampányok kivitelezésében taroló Lounge Group. A cégnek a keretmegállapodás értelmében van erre lehetősége, amivel élt is, és amire Rogán Antalék is rábólintottak.

A tavalyi éves inflációval megegyező mértékű, 17,6 százalékos áremelést engedélyezett a Nemzeti Kommunikációs Hivatal a kormányzati kampányok kommunikációjában jeleskedő Lounge Groupnak, Balásy Gyula cégcsoportjának – írja a 24.hu

Erre lehetőséget is nyújt kormányzattal kötött keretmegállapodás, ami alapján kérheti a cég az emelést, és nem is hagyta ki a lehetőséget. Az áremelésre vonatkozó kérést a Rogán Antal által vezetett Miniszterelnöki Kabinetiroda felügyelete alá tartozó NKOH el is fogadta.

A kormány hét év alatt több mint 9 milliárd forintot családbarátkodott el Magyar Péter mumusánál

Az opciós kereteket is figyelembe véve nettó 12 milliárd forint ment el családbarát megbízásokra. 16 megbízásból 15-öt Balásy Gyula érdekeltségei kaptak.

Balásy cégei sorra taroltak a kormányzati kommunikációs tendereken, a G7 összesítése szerint a 2015 óta erre költött 1360 milliárd forint 73 százalékát nyerték el, elsősorban a Lounge Design és a New Land Media. A kormányzati kommunikációs költésekre a Diákhitel Központot vezető Magyar Péter, Varga Judit exférje szerint három-hatszoros túlárazás volt a jellemző.

Így költött el 9 év alatt 1360 milliárdot az állam a Rogán-féle kommunikációra

Az összes állami szerv kizárólag a Rogán Antal minisztériuma alá tartozó hivatalon keresztül rendelhet meg bármilyen kommunikációs, illetve rendezvényszervezési munkát.