Visszatérnek a Google Utcakép autói Magyarországra, itt találkozhatunk velük a napokban

A Google Utcakép autói idén tavasszal újra visszatérnek a magyar utakra, a következő hónapokban az ország számos pontját érintik majd, hogy frissítsék a városok, utak és autópályák nézetét a Google Térképen.

Az Utcaképpel virtuálisan elindulhatunk szinte bármelyik magyar város utcáin, várakat és kastélyokat nézhetünk meg, és akár nemzeti parkokat is bejárhatunk. Az Utcakép 360 fokos képeket mutat az utcákról, valamint a természeti és kulturális nevezetességekről. Magyarországon a szolgáltatást 2013 óta érhetjük el, a képanyagot pedig rendszeresen frissítik azóta, hogy hűen tükrözze a valóságot. Ennek köszönhetően még jobban eligazodhatunk, amikor új helyeket keresünk fel.

A Google autói idén április 23-án indulnak el Magyarországon és kisebb-nagyobb
városokat egyaránt bejárnak majd.

Találkozhatunk velük például a Dunántúlon Veszprémben, Sopronban, Szombathelyen, Esztergomban és Szekszárdon, míg a keleti országrészből többek között Egerben, Orosházán, Kecelen, Dabason és Sárospatakon.

Az utcák és utak mellett a Google több magyar város gyalogos zónáit is rögzítette, és más, autóval megközelíthetetlen helyeken is sétálhatunk virtuálisan: bejárhatjuk Pécs és  Debrecen utcáit, ellátogathatnak a Balaton partra, az Aggteleki Nemzeti Parkba, vagy elkirándulhatnak az Ópusztaszeri Nemzeti Történeti Emlékparkba is.

A személyes adatok védelme érdekében a közzétételt megelőzően a képeket egy speciális eljárás alá vetik, amely elhomályosítja az emberek arcát, illetve a rendszámokat, így azok nem lesznek beazonosíthatók. Az Utcakép lehetőséget kínál a felvételek közzétételét követően is további részletek (egyének, házak, autók, stb.) elhomályosítására, ezt a képek jobb alsó sarkában található Hiba bejelentése gombra kattintva lehet kérni.

Az Utcakép a világ több mint 220 országában érhető el, beleértve az Antarktiszt és az Északi-sarkot is. Asztali gépeken és mobileszközről is megnézhetjük, és a Google Earth programban is elérhető. További információ az Utcaképről itt található.

(Forrás és képek: Google)

Google Utcakép | magyarország | autó

FOLYTASD EZZEL

Ezen a budapesti helyen minden szempontból élmény steaket enni

Így változott tavaly a ferihegyi reptér forgalma: ebből az országból utaztak a legtöbben

Rendeld meg a Roadster magazin 15. számát!

Nyakunkon a tavasz, és ami még jobb hír, itt a legújabb Roadster magazin is. Mit találunk benne? Találkozunk az amerikai képzőművésszel, Jim Denevannel, aki amellett, hogy land artban utazik, egy csodás rendezvényszervező céget is működtet, amely elképesztő helyeken szervez vacsorákat Kaliforniától kezdve Dél-Afrikán át Toszkánáig. Kifaggatjuk a kultikus Iditarod Trail Race kutyás szánhúzó verseny szervezőjét, a biennáléra készülő Nemes Márton festőművészt, megismerkedtünk a Friluftsliv filozófiával, Arnaud Montagard fotós révén megnézzük, milyen Amerika hátsó udvara, főzünk a 101 Bistróban, és a Totemism legújabb kollekcióját is szemügyre vesszük. ismét látványos, sok állomásos, 220 oldalas tripet alkottunk, szerintünk érdemes lesz benevezni rá. A magazin egyéb oldalain a tőlünk megszokott kompromisszummentes színvonalon számolunk be az utazás, a dizájn, a divat, a gasztronómia kifinomult világának történéseiről, és mindarról, amiért az életben rajongani lehet.

Megnézem, mert érdekel!
“Útra keltünk és összegyűjtöttük a legkiemelkedőbb hazai szállásokat és vendéglátóhelyeket számotokra. Ezek a helyek garantáltan felejthetetlen élményeket kínálnak, legyen szó romantikus pihenésről a Balaton partján vagy egy kulináris felfedezőútról Budapesten.”
Izing Róbert Izing Róbert, főszerkesztő

Legfrissebb ajánlataink

Irány a Roadster Select
teljes adatbázisa
Egy stílusos pergolával szinte az egész életünket áthelyezhetjük a szabadba
Hirdetés
Iratkozz fel a hírlevelünkre!
Iratkozz fel a Roadster hírlevelére, hogy mindig értesülj a legizgalmasabb hírekről, sztorikról és véleményekről az utazás, a dizájn és a gasztronómia világából!