Azt hiszed, hogy rád nem hatnak a reklámok? Márton Szabolccsal beszélgettünk

A Femina Dilemma podcastjének hatodik adásában a marketingtrendek és a fogyasztás pszichológiája, valamint a tömegízlés kultúrája került terítékre.

Dilemma podcast - Miért ülünk fel az aktuális trendekre?
Dilemma - Izgalmas témák, különböző nézőpontok a Femina új podcastjében.
Sóbors
Ez is érdekelhet
Retikül
Top olvasott cikkek

A Femina.hu podcastjében tíz részen keresztül népszerű, mégis megosztó témákat boncolgatunk Pintér Ada műsorvezetővel, az adott téma szakértőjével és egy Femina-munkatárssal.

A legújabb epizódban arról dilemmáztunk, hogy miért ülünk fel a legfrissebb trendekre, miért követjük megszállottan a divatirányzatokat, és a fogyasztás és a reklámvilág pszichológiájának is a mélyére ástunk.

A mindennapi életünket átitatja a fogyasztás. Lépten-nyomon reklámokba, hirdetésekbe ütközünk, és a növekvő globálisfalu-jelenség miatt világszerte - de legalábbis Európa- és Amerika-szerte - áramolnak a különböző trendek, fogyasztói minták. Vajon létezik még egyediség, és megkülönböztethető egyéniség a hedonista, felhalmozó világrendben?

Dilemma podcast - Miért ülünk fel az aktuális trendekre?

Hogyan rántanak be minket a marketingtrendek? Van olyan, hogy tömegízlés, vagy mindenki birka, aki a népszerű irányzatokat követi? Létezik etikus reklámozás? Miért szeretjük, ha rábeszélnek minket a vásárlásra? Mennyiben befolyásolja a woke, az LMBTQ és a testpozitivitás elterjedése a reklámozást? Mi az impulzusvásárlás pszichológiája? Hol érnek el minket a marketingesek leginkább, és egyáltalán, néz még valaki tévét? Mennyire váltak bizalmatlanná a fogyasztók napjainkban? 

A Dilemma hatodik adásában a fenti kérdésekre Márton Szabolcs, az Inda-csoport ügyfélélmény igazgatója, valamint Kazár Zalán Kristóf, a Femina vezető szerkesztő-újságírója és Pintér Ada műsorvezető kereste a választ. 

Borítókép: Femina.hu

Ezt is szeretjük